اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمنان نمی‌توانند مسیر پیشرفت انقلاب را کُند کنند

دشمنان نمی‌توانند مسیر پیشرفت انقلاب را کُند کنند
سردار غیب‌پرور گفت: دشمنان بدانند دست انتقام سپاه محکم است و به فضل الهی سیلی محکمی خواهند خورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاحیه مرکز بازپروری، صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان اظهار کرد: علی‌رغم تلاش دشمنان برای تحقق نیافتن ۴۰ سالگی انقلاب، ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اوقات دشمنان از این موضوع به حدی تلخ شد که تنها چند روز پس از جشن انقلاب، ۲۷ نفر از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساندند.
,
 
,
وی ادامه داد: این شهدا، جمعی از لشکر ۱۴ اصفهان بودند که از یک مأموریت مهم باز می‌گشتند و توسط آمریکا و عواملش به خاک و خون کشیده شدند.
,
 
,
غیب‌پرور با بیان اینکه هرچند این حادثه برای ما تلخ بود، اما دشمنان بدانند دست انتقام سپاه محکم است و به فضل الهی سیلی محکمی خواهند خورد، تاکید کنند: هیچ کدام از دشمنان نمی‌توانند با به شهادت رساندن سربازان سپاه، مسیر پیشرفت انقلاب را کُند کنند.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی با این همه عزت و شکوه متأسفانه دچار برخی آسیب‌ها نیز می‌باشد، گفت: یکی از این آسیب‌ها که مخرب‌ترین آسیب هم تلقی می‌شود، اعتیاد به مواد مخدر است، دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی در این بخش انجام داده و نسل جوان را هدف قرار داده است.
,
 
,
غیب‌پرور با بیان اینکه هرچند روند اعتیاد در کشور به وضعیت بحرانی نرسیده است؛ اما روند فزونی آن را نباید نادیده گرفت، تاکید کرد: امروزه بیش از ۹۵ درصد جمعیت کشور پاک و فقط کمتر از پنج درصد جمعیت کشور به اعتیاد مبتلا هستند؛ این آمار هرچند ناچیز، اما در شأن یک کشور با تمدن کهن نیست.
,
 
,
وی با اشاره به نقش مخرب مواد مخدر در تضعیف بنیان‌های خانواده، گفت: اعتیاد آرامش خانواده‌ها را گرفته و هزینه‌های زیادی را به آن‌ها تحمیل کرده است.
,
 
,
غیب‌پرور با بیان اینکه اعتیاد  برای کشور بسیار هزینه‌ساز شده است، افزود: برای مقابله با این مشکل بزرگ باید آموزش را جدی گرفت.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: مواد مخدر بنیان خانواده را آتش می‌زند، خانواده‌ای که دارای معتاد است، نمی‌تواند مسیر طبیعی زندگی را طی کند و دائماً دغدغه دارد.
,
 
,
غیب‌پرور با بیان اینکه برای مقابله با معضل اعتیاد در تلاش برای تحکیم همکاری‌ها با ستاد مبارزه با مواد مخدر هستیم، گفت: این موضوع را با سردار مؤمنی به‌عنوان دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در جریان گذاشتم و با همکاری این ستاد قرار شد تا در هر استان مشابه چنین مرکزی تأسیس شود.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج مستضعفین به وضعیت معتادان ماده ۱۵ در مراکز وابسته به سازمان بهزیستی اشاره کرد و افزود: در این مراکز باید تحولی ایجاد کرد نباید صرفا به مراکزی تبدیل شوند که فقط معتاد را درمان می‌کنند بلکه باید صیانت، حرفه آموزی و جامعه پذیری آنان هم در نظر گرفته شود.
,
 
,
غیب پرور در پایان قول مساعد داد افرادی که اعتیاد خود را ترک و مراکز متولی نیز ترک اعتیاد آنان را تایید کنند، بسیج زمینه اشتغال این افراد را تامین و به آنان وام و تسهیلات ارائه کند.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه