اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اعلام کرد؛

ذخیره‌سازی ۱۸۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید/برپایی نمایشگاه بهاره از ۱۳ اسفندماه در اراک

ذخیره‌سازی ۱۸۰۰ تن سیب و پرتقال شب عید/برپایی نمایشگاه بهاره از ۱۳ اسفندماه در اراک
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از برنامه‌ریزی برای ذخیره‌سازی ۶۰۰ تن سیب‌درختی و ۱۲۰۰ تن پرتقال برای تنظیم بازار شب عید ٩٨ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ محمدرضا حاجی پور، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی شامگاه شنبه در حاشیه ستاد تنظیم بازار استان مرکزی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح مصوبات سازمان تنظیم بازار کشور درزمینهٔ کالای اساسی موردنیاز مردم در این شرایط، گفت:  با توجه به گزارش‌ها جهاد کشاورزی مقرر شد که تصمیماتی برای ذخیره‌سازی کامل برای روزهای پایان سال و ایام تعطیلات نوروزی اتخاذ شود و شرایط برای تأمین کالای اساسی در آن مقطع حتماً مدنظر قرار بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی افزود: در همین راستا تأمین میوه شب عید هم در دستور کار است، سازمان تعاون روستایی برای تأمین بالغ‌بر ۶۰۰ تن سیب و ۱۲۰۰ تن پرتقال باقیمت تعرفه‌ای که سازمان تنظیم بازار مطرح خواهد کرد، نسبت به تأمین مایحتاج مردم در شب عید اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

,

حاجی پور در خصوص نظارت سازمان صمت در بازار شب عید تصریح کرد: تصمیم بر این شد که سازمان صنعت، معدن و تجارت هم با توجه به روند نظارتی و کنترلی که بر قیمت‌ها دارد، نظارت جامع‌تر و دقیق‌تری را در سطح بازار داشته باشد.

,

وی افزود: مجموعه اتاق اصناف هم برای نظارت بر اصناف و کسبه نسبت به نظارت مستمر و کامل‌تری اقدام کنند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به برپایی نمایشگاه بهاره در اراک اظهار کرد: با همکاری مجموعه اصناف و اتحادیه‌های استانی نمایشگاه بهاره برپا خواهد شد.

,

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۳ اسفند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی در اراک دایر خواهد شد. در این نمایشگاه محصولاتی در حوزه پوشاک، کیف و کفش و آجیل و خشکبار عرضه خواهد شد تا بخشی از دغدغه مردم برای تأمین مایحتاج شب عید برطرف شود.

,

حاجی پور خاطرنشان کرد: با تصمیماتی که در ستاد تنظیم بازار گرفته می‌شود امیدواریم شرایط خوب و آرامش بخشی را در سطح بازار برای ایام پایان سال داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه