اخبار داغ

به منظور افتتاح پروژه‌های منطقه "گل گهر"

رییس جمهور فردا به سیرجان سفر می‌کند

رییس جمهور فردا به سیرجان سفر می‌کند
مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر از سفر رییس جمهور به سیرجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ ناصر تقی زاده مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر سیرجان روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: رییس جمهوری دوشنبه در دومین سفر خود به شهرستان سیرجان به منظور افتتاح ۱۶ پروژه در منطقه گل گهر به سیرجان سفر می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: افتتاح کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر و افتتاح کارخانه خط۲ کنسانتره شرکت سنگ آهن گهر زمین و نیز بهره برداری از ۱۴ پروژه بهینه سازی و توسعه زیرساخت تولید در منطقه گل‌گهر از برنامه های سفر دکتر روحانی به سیرجان در منطقه گل گهر است.

,

تقی زاده ادامه داد: کارخانه مگامدول دوم آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر ظرفیت ٢ میلیون تن در سال دارد که با سرمایه گذاری ۱۰۴۷۹ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۱۱۰۰ نفر افتتاح می شود؛ همچنین کارخانه خط۲ کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین به ظرفیت ۲ میلیون تن در سال با سرمایه گذاری ۸۰۶۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم ۷۰۰ نفر به بهره برداری می رسد و ۱۴ پروژه دیگر در حوزه بهینه سازی و توسعه زیرساخت های تولید منطقه گل‌گهر می باشند.

,

وی اظهار داشت: مجموع سرمایه گذاری پروژه های قابل افتتاح و در شرف راه اندازی بالغ بر ۵۳۱۹۷ میلیارد ریال می باشد و این طرح ها مجموعا ۵۹۸۰ نَفَر اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم در منطقه ایجاد کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه