اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان خبر داد؛

جلوگیری از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز از چهارمحال و بختیاری

جلوگیری از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز از چهارمحال و بختیاری
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان گفت: در عملیات ماموران این فرماندهی در محور اصلی شهر آلونی از خروج ۳۲۰ راس دام فاقد مجوز به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال جلوگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ سیروس میرزایی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بنابر تدابیر فرماندهی ناجا در رابطه با برخورد قاطعانه با هرگونه قاچاق دام و درپی دریافت خبری مبنی‌بر خروج قابل توجه دام از شهرستان لردگان به مقصد یکی از استان‌های همجوار، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی ماموران انتظامی بخش خانمیرزا طی عملیات ایست و بازرسی در محور اصلی شهر آلونی دو دستگاه کامیون کشنده و یک دستگاه کامیون حامل دام را متوقف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لردگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها ۳۲۰ راس دام (گوسفند) فاقد مجوز به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر شد.

میرزایی با بیان اینکه پس از هماهنگی‌های قضایی کلیه خودروها توقیف و به همراه احشام کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دامپزشکی شهرستان لردگان انتقال داده شدند به دامداران توصیه کرد: هرگونه جابه جایی دام باید با اخذ مجوز از دستگا‌ه‌های مسئول صورت پذیرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه