اخبار داغ

استاد حوزه و دانشگاه:

ریشه حل مشکلات اقتصادی جامعه در داخل کشور است/ بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، راهبردی عملیاتی برای آینده انقلاب است

ریشه حل مشکلات اقتصادی جامعه در داخل کشور است/ بیانیه گام دوم انقلاب رهبری، راهبردی عملیاتی برای آینده انقلاب است
استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز اگر کسی گمان می‌کند که ریشه حل مشکلات ما در خارج و اتکا به غربی‌هاست دچار خطای محاسباتی و نابخشودنی شده چراکه ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نهفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرنگار تابان تربت، حجت الاسلام محمد کازری ظهر امروز در آئین گرامیداشت 27 پاسدار شهید حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: این حمله تروریستی نه بعنوان یک عملیات نظامی و شجاعانه بلکه بعنوان یک اقدام ذبوحانه و از روی ضعف و ناتوانی در برابر اقتدار ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی با بیان اینکه خلق حماسی سیاسی ملت ایران در یوم الله 22 بهمن و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب سیلی محکمی به دشمن زد، افزود: بر این اساس دشمن از روی  ضعف و ناتوانی در برابر اقتدار 40 ساله نظام اسلامی اقدام به حملات ترورستی و انتقام کورکرد.

,

این تحلیلگر مسایل سیاسی خاطر نشان کرد: در شرایطی که جبهه استکبار با همراهی مزدوران منطقه ای و داخلی اش همه امکانات و تجهیزات خود را در جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای بسیج کرده بود تا ملت ایران جشن چهل سالگی خود را برگزار نکند، اما از آنجایی که این مردم با وجود همه مشکلات بوجود آمده دوستدار انقلاب و نظام خود هستند در یک همایش عظیم خلق حماسه سیاسی دیگری را در یوم الله 22 بهمن رقم زدند که دشمنان این نظام آن را برنتابیدند.

,

وی اضافه کرد: در ادامه این خلق حماسه سیاسی بیانیه گام دوم انقلاب رهبری پس از چهل سال افتخار و اقتدارکه تقریبا هم ردیف با پیروزی شکوهمند مردم در یوم الله 22 بهمن بود دشمن را غافلگیر کرد و لذا اقدام به عملیات های روانی و تروریستی کردند.

,

ریشه حل مشکلات اقتصادی جامعه در داخل کشور است

, ریشه حل مشکلات اقتصادی جامعه در داخل کشور است,

استاد حوزه و دانشگاه گفت: مردم در یوم الله 22 بهمن ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی به مسئولان خود گوش زد کردند که باید در حیطه مسئولیتی خود و با همت شبانه روزی و روحیه جهادی و انقلابی برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه تلاش کنند.

,

وی اظهار کرد: امروز اگر کسی گمان می کند که ریشه حل مشکلات ما در خارج و اتکا به غربی هاست دچار خطای محاسباتی و نابخشودنی شده چرا که ریشه حل بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی در داخل کشور نهفته که فقط توسط مدیرانی لایق، دلسوز، جهادی و انقلابی حل و فصل می شود.

,

کازری افزود: امروز هنوز برخی ها در داخل می گویند تا کی باید مرگ بر آمریکا بگوئیم غافل از اینگه شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران نسبت به هیچ ملتی نیست، بلکه برگرفته از آموزه های قرآنی و در واقع مرگ بر سیاست های خصمانه و استبدادی و سلطه گری سیاستمداران ایالات متحده است.

,

بیانیه گام دوم انقلاب رهبری راهبردی عملیاتی نسبت به آینده انقلاب است

, بیانیه گام دوم انقلاب رهبری راهبردی عملیاتی نسبت به آینده انقلاب است,

استاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: بیانیه گام دوم انقلاب پس از چهل سال افتخار و اقتدار دشمن را به ستوه آورده و نمی تواند تحمل کند که ملت و نظامی در جهان بدون اتکا به آمریکا و غرب امروز حیات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد.

,

کازری بیان کرد: خانم رایس، وزیر اسبق آمریکا در اواخر دهه 80 شمسی به این مهم اذعان داشته که ایالات متحده حدود 6 ماه تا یکسال با کمک تمام سازمانهای جاسوسی، اطلاعاتی و عملیاتی  خود و وابسته برای انحراف و فروپاشی نظام اسلامی برنامه ریزی می کند،  اما رهبر معظم انقلاب در یک سخنرانی یک ساعته همه این برنامه ریزی ها راخنثی می کند، این اعترافی است که دشمنان نسبت به پرچمدار این انقلاب می کنند.

,

این تحلیلگر مسایل سیاسی افزود: این بیانه بن بست های را که دشمن و برخی افراد در داخل گمان می کنند که بسته شده را می شکند و یک دستور راهبردی و عملیاتی نسبت به آینده انقلاب اسلامی است.

,

نظام باید استراتژی دفاعی خود را به عملیات های پیشگیرانه تغییر دهد

, نظام باید استراتژی دفاعی خود را به عملیات های پیشگیرانه تغییر دهد,

استاد حوزه و دانشگاه حملات تروریستی اخیر را از روی ضعف و ناتوانی و بعنوان یک انتقام کور مطرح کرد و افزود: مماشات با برخی کشورها کفایت می کند و امروز نظام باید استراتژی دفاعی خود را به استراتژی و عملیات های پیشگیرانه تغییردهد.

,

کازری افزود: به فضل الهی مولفه های قدرت نظام اسلامی شامل، پشتیبانی و حضور در صحنه مردم، رهبری آگاه و شجاع و نیروهای مسلح و توانمند به همه تجهیزات و فنون بروز نظامی دنیا را در اختیار داریم و به لحاظ حوزه های اطلاعاتی و عملیاتی نیر اشرافیت لازم و کافی نیز وجود دارد لذا می طلبد همان اقدامی را که با داعش در دیالروز انجام دادیم را برای تروریست های دیگر نیز برنامه ریزی شود.

,

مراسم گرامیداشت 27 شهید حادثه اخیر تروریستی استان سیستان بلوچستان از ساعت 5/10 صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولان و نیروهای مسلح در تربت حیدریه برگزار شد.

,

چهارشنبه شب 24 بهمن گروهک تروریستی جیش الظم در یک انتقام کور با حمله انتحاری به اتوبوس کارکنان سپاه لشکر 14 امام حسین(ع) اصفهان که از ماموریت مرزبانی خود بر می گشتند 27 تن از پاسداران انقلاب اسلامی را به شهادت رساند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه