اخبار داغ

واریز بسته معیشتی به حساب یک میلیون جامانده

واریز بسته معیشتی به حساب یک میلیون جامانده
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: از میان ۲ میلیون نفر از خانوارهایی که نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت اعتراض داشته‌اند فقط به یک میلیون نفر،بسته کمک معیشتی داده می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد رستمی در رابطه با توزیع بسته‌های حمایتی دولت برای جاماندگان این بسته‌ها گفت: تا امروز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از خانوارها بسته کمک معیشتی خود را گرفته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: ۲ میلیون خانوار نیز در سامانه‌های اعلام شده از سوی وزارت رفاه ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک میلیون نفر مشمول دریافت بسته حمایتی می‌شوند.
,
 
,
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: از امروز آنهایی که مشمول دریافت مجدد این بسته‌ها و جاماندگان از این حمایت هستند می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند به گونه‌ای که پیامکی از سوی وزارت رفاه به آنها ارسال می‌شود و به آنها اطلاع‌رسانی خواهد شد.
,
 
,
رستمی گفت: به محض تامین بودجه این جاماندگان می‌توانند برای دریافت بسته‌های حمایتی خود اقدام کنند.
,
 
,
وی ادامه داد: تا این لحظه ۲ میلیون خانوار اعتراض خود را نسبت به عدم دریافت بسته حمایتی خود ثبت کرده‌اند که فقط یک میلیون نفر از آنها مشمول دریافت بسته می‌شوند.
,
 
,
مدیرکل دفتر مطالعات و رفاه اجتماعی وزارت رفاه گفت: محدودیت زمانی پرداخت این بسته‌ها تا پایان سال است و به محض تامین بودجه پرداخت‌ها آغاز می‌شود.
,
 
,
وی افزود: بسته حمایتی دولت از ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان بوده که در حساب یارانه یا حقوق آنها واریز می‌شوند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه