اخبار داغ

زنجان، پایلوت بازارچه صنایع‌دستی در کشور

زنجان، پایلوت بازارچه صنایع‌دستی در کشور
مدیرکل میراث فرهنگی استان زنجان به مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان به‌عنوان پایلوت الگوی بازارچه صنایع‌دستی در سطح کشور معرفی‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی رحمتی در حاشیه جلسه کار گروه اشتغال، در گفتگو با خبرنگار مهر، به وضعیت مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کرد و افزود: ۸ هزار و ۶۰۰ مورد از مجوزهای صادرشده در بخش مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی اظهار کرد: خوشبختانه بیشتر مجوزهای صادرشده در بخش مشاغل خانگی مربوط به بانوان است و بیشتر هم در بخش فرش‌بافی فعالیت می‌کنند.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان به بازارچه صنایع‌دستی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: زنجان تنها استان در سطح کشور است که بازارچه صنایع‌دستی را ساخته است.
,
 
,
رحمتی تأکید کرد: خوشبختانه استان زنجان به‌عنوان پایلوت  الگوی بازارچه صنایع‌دستی در سطح کشور معرفی‌شده است.
,
 
,
وی افزود:  در جوار موزه رختشوخانه زنجان برای ۴۵ نفر در بخش صنایع‌دستی اشتغال ایجادشده است و به‌عنوان یک بازارچه فعالیت خوبی انجام می‌شود.
,
 
,
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان تصریح کرد: مجموعه ظریفان زنجان که توسط شرکت شهرک‌های صنعتی ایجادشده و برای ۴۱۰ نفر اشتغال ایجاد کرده و در سطح کشور پایلوت است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه