اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

بیانیه رهبری چراغ راه چله دوم انقلاب است/رسانه‌ها به این بیانیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند

بیانیه رهبری چراغ راه چله دوم انقلاب است/رسانه‌ها به این بیانیه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:جمله جمله بیانیه رهبری شایسته است به خصوص در صدا وسیما به یک بار خواندن اکتفا نکنند و هر فصل این بیانیه را به بحث بگذارند و رسانه ها هم اهتمام ویژه به این بیانیه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید احمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب گفت: تمام بیانیه های رهبر فرزانه انقلاب سرشار از مباحث ضروری،لازم و مباحثی که چراغ راه است، می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با تأکید بر اینکه این بیانیه گام دوم انقلاب، بیانیه ویژه ای به چند دلیل است، عنوان کرد: این بیانیه در حقیقت چراغ راه چله دوم و دهه پنجم انقلاب است؛همچنین دراین بیانیه گذشته تحلیل و خط آینده نیز مشخص شده است.

,

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: در بیانیه های گذشته مقام معظم رهبری به جوانان عنایت داشتند و بیان می کردند که جوانان مطالبه گر باشند و در این بیانیه معظم له عنوان می کنند که مسئولیت را به دوش بگیرند که تمام امید به جوانان است.

,

آیت الله خاتمی در پایان خاطر نشان کرد: در تمام بیانیه های مقام معظم رهبری تلاش و کار زیادی برای استحکام آن برده شده است؛ لیکن این بیانیه کار گسترده تری برده است؛ بنابراین جمله جمله آن شایسته است به خصوص در صدا وسیما به یک بار خواندن اکتفا نکنند و  هر فصل این بیانیه را به بحث بگذارند و رسانه ها هم اهتمام ویژه به این بیانیه داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه