اخبار داغ

اعتبار 1000 میلیارد تومانی رئیس جمهور برای خسارت سهامداران پدیده:

واعظی ادعای پژمانفر را تکذیب کرد/ پژمانفر: اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد را انتشار می‌دهم

واعظی ادعای پژمانفر را تکذیب کرد/ پژمانفر: اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد را انتشار می‌دهم
حجت‌الاسلام پژمانفر در واکنش به تکذیب اختصاص اعتبار برای جبران خسارت سهامداران پدیده توسط رئیس دفتر رئیس جمهور، گفت: اگر واعظی عذرخواهی نکند سند دستور رئیس جمهور را انتشار می‌دهم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی مشهدپیام، محمود واعظی امروز با حضور در جمع خبرنگاران، اختصاص اعتبار یک هزار میلیارد تومانی برای جبران خسارت سهامداران پدیده را تکذیب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

رئیس دفتر رئیس جمهور در همین خصوص اظهار کرده است: این سخنان از طرفی کسانی بیان می‌شود که با اغراض سیاسی در پی اهداف دیگری هستند.

,

وی با بیان اینکه من چنین موضوعی را نشنیدم، اضافه کرده است: معلوم نیست که این مطلب بر چه مبنایی مطرح شده، زیرا اگر دستوری داده شود از طرف دفتر به ابلاغ می‌رسد.

,

واعظی همچنین گفته است: تاکنون سخنان بسیاری از سوی این نماینده مجلس مطرح شده که هیچکدام صحت نداشته است بنابراین باید از وی درخواست داشت تا برای ادعای خود سند ارائه دهد.

,

 

,

واعظی عذرخواهی کند وگرنه اسناد را انتشار می‌دهم

, واعظی عذرخواهی کند وگرنه اسناد را انتشار می‌دهم,

در واکنش به این اظهارات رئیس دفتر رئیس جمهور و تکذیب خبر اختصاص 1000 میلیارد تومانی اعتبار از سوی رئیس جمهور برای معسرین پدیده توسط وی، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود متنی را انتشار داد.

,

نماینده مردم مشهد و کلات در این خصوص نوشت:

,

آقای واعظی اولین و آخرین بار نیست که مسائل را انکار می‌کند و اگر در این خصوص عذرخواهی نکند سند دستور رئیس جمهور را انتشار می‌دهم.
واعظی همچنین دروغ‌هایی را در دوران وزارت ارتباطات گفته بود که منجر به اخذ کارت زرد از مجلس شد، تأسف می‌خوریم آقای روحانی این چنین آدمی که حرف‌ها و دستوراتش را قبول ندارد، مسئول دفتر خود کرده است.

,
,

شأن خودمان نمی‌دانیم که با ایشان وارد محاجه شویم و حتماً از طرق قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

,

 

,

گفتنی است، حجت‌الاسلام پژمانفر پیش از این در اینستاگرام خود اعلام کرده بود:

, حجت‌الاسلام پژمانفر پیش از این در اینستاگرام خود اعلام کرده بود,

در پی نامه‌نگاری و پیگیری‌های مجدانه از نهاد ریاست جمهوری، رئیس جمهور به ‌نامه حجت‌الاسلام پژمانفر پاسخ داده و به معاون اقتصادی خود دستور تخصص یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت سهامداران شرکت پدیده شاندیز را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه