اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تساهل‌هایی را در جلوگیری از قاچاق دام زنده از کشور شاهد بودیم/ اعمال محدودیت‌ برای خروج دام از استان زنجان/ به دادستانها برای ورود به بازار و اقلام اساسی مردم ماموریت ویژه دادم

تساهل‌هایی را در جلوگیری از قاچاق دام زنده از کشور شاهد بودیم/ اعمال محدودیت‌ برای خروج دام از استان زنجان/ به دادستانها برای ورود به بازار و اقلام اساسی مردم ماموریت ویژه دادم
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به آشفتگی بازار گوشت گفت: نباید بازار گوشت این چنین می‌شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به وضعیت بازار گوشت و موضوع قاچاق دام اظهار کرد: ما در سطح کلان با توجه به اینکه کشوری غنی در این حوزه بوده و تولید گوشت‌مان کم نیست و واردات‌مان نسبت به تولید کم است بنابراین انتظار داشتیم دولت با اتخاذ سیاست‌های درست و منطقی از قاچاق دام زنده و گوشت به خارج از کشور به خصوص کشورهای همسایه جلوگیری می‌کرد اما تساهل‌هایی در این حوزه دیدیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه این تساهل‌ها منجر به آشفتگی در بازار گوشت شد، ابراز کرد: ما با آن میزان تولید درصد وابستگی اندکی داشتیم و نباید بازار گوشت این چنین می‌شد و باید جلوی قاچاق گرفته می‌شد که اکنون این اتفاق در حال افتادن است.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه در استان زنجان محدودیت‌هایی را در خصوص خروج دام زنده از استان قائل شدیم، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم که در گوشت‌ مصرفی استان مشکلی وجود نداشته باشد، در خصوص دام سنگین که از استان همجوار وارد می‌شود و با توجه به محدودیت‌هایی که این استان در خروج دام اعمال کرده بود مشکلاتی را شاهد بودیم که با رایزنی و اعمال تدابیری سعی کردیم که این مشکل حل شده و استان مشکلی نداشته باشد.

,

وی با تاکید بر اینکه با توجه به داشته‌هایمان در این حوزه قیمت گوشت نباید به یکباره این چنین افزایش می‌یافت، افزود: دولت، دستگاه‌های نظارتی و بازرسی این بخش که عموما از زیرمجموعه دستگاه‌های اجرایی هستند باید به موقع عمل می‌کردند و اجازه نمی‌دادند که وضعیت به اینجا برسد.

,

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی تصریح کرد: وقتی بنده این آشفتگی را دیدم، ماموریتی به همکاران قضایی خودم در دادسراها دادم و تکلیف کردم که همه دادستان‌ها به بازارو اقلام اساسی مردم ورود کنند و اگر کسی برخلاف قوانین و دستورالعمل‌ها و قواعد جاری عمل و کوتاهی کرده باشد، با آن برخورد جدی داشته باشند.

,

وی با بیان اینکه به دادستانها تاکید کرده‌ام که گرانفروشان را شناسایی کنند، گفت: به سازمان تعزیرات حکومتی نیز ماموریت‌هایی را داده‌ام که امیدواریم که شب عید شاهد یک آرامش و قیمت تثبیتی و فراوانی درسطح استان باشیم.

,

عالی‌ترین مقام قضایی استان زنجان تاکید کرد: زیبنده یک جامعه اسلامی نیست که برای گوشت یخ زده صف ببندند و امیدواریم با تلاشهایی که صورت می‌گیرد این موضوعات برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه