اخبار داغ

رئیس سازمان دارالقرآن:

برگزاری حلقه های قرآنی به یاد ۶۵۰۰ شهید/رابطه مردم و قرآن باید جاری باشد

برگزاری حلقه های قرآنی به یاد ۶۵۰۰ شهید/رابطه مردم و قرآن باید جاری باشد
اولین همایش اساتید و مدیران ۱۱۴ جلسه قرائت قرآن کریم یادبود ۶۵۰۰ شهید استان با حضور مهدی قره شیخ لو ریاست سازمان دارالقرآن کریم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از  راه آرمان، پمهدی قره شیخ لو رئیس سازمان دارالقرآن روز گذشته در کارگاه آموزشی شیوه جذب مخاطبین عنوان کرد : وظیفه همه ی اساتید این است که نام و یاد شهدا را زنده نگه دارند و این روند باید ادامه پیدا کند ودر استان کرمان و  به یاد  هر یک از ۶هزار و ۵۰۰ شهید استان یک حلقه ی قرآنی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
وی یکی از راه های زنده نگه داشتن راه شهدا توسعه و ترویج فرهنگ قرآن کریم در کشور است هرچه قدر ما برای آشنایی مردم در قشار مختلف سرمایه گذاری بکنیم که مردم ما بتوانند قرآنی فکر  و عمل بکنند این بزرگترین خدمت به راهی است که شهدا رفتند.
,
 
,
رئیس سازمان دارالقرآن عنوان کرد:حلقه ها و جلسات قرآن تشکیل می شود باید یک هدف اصلی داشته باشد و نتیجه آن انس بیشتر مردم با قرآن باشد در طی این ۴۰ سال کارهای قرآنی خوبی صورت گرفته است که در بدنه عمومی مردم تأثیر گذار باشد اما آنچه که در شأن انقلاب باشد صورت نگرفته است.
,
 
,
قره شیخ لو با اشاره به اصلی ترین هدف از برگزاری این جلسه عنوان کرد : رابطه ی مردم با قرآن باید یک رابطه جاری شود و تبدیل به انس با قرآن شوداولین گام برای انس با قرآن عادت کردن ما به قرائت قرآن است دومین گام تلاوت قرآن به معنی خواندن قرآن همراه با تعمل و تدبر در آیات است و گام سوم  تجلی این قرائت و تلاوت در رفتار و گفتار و افکار انسان است اگر این ۳ گام انجام شود می توان گفت این آدم مأنوس با قرآن است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه