اخبار داغ

سردار نقدی عنوان کرد؛

فرهنگ دفاع مقدس نسخه شفابخش اقتصاد ایران

فرهنگ دفاع مقدس نسخه شفابخش اقتصاد ایران
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه گفت: اگر فرهنگ دفاع مقدس در عرصه اقتصاد جاری شود همانطور که آن فرهنگ، نیروهای مسلح ما را از زیر صفر به قدرتمندترین نیروی مسلح و دفاعی منطقه تبدیل کرد مشکلات اقتصادی را نیز حل می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در  آئین اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت گفت: همواره در همه پیشرفتهای کشور فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس جاری بوده است؛ به‌ طوریکه در هر عرصه‌ ای کنکاش کنیم می بینیم که افراد در راستای موفقیت خود، تلاش و از خودگذشتی را از شهدا الهام گرفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , راه آرمان,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر فرهنگ دفاع مقدس در عرصه اقتصاد جاری شود همانطور که آن فرهنگ، نیروهای مسلح ما را از زیر صفر به قدرتمندترین نیروی مسلح و دفاعی منطقه تبدیل کرد مشکلات اقتصادی را نیز حل می کند.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ دفاع مقدس به عرصه اقتصادی کشور ورود کند ایران طب یک دهه یکی از قوی‌ترین اقتصادهای جهان و منطقه می شود.

,

سردار نقدی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در ترویج فرهنگ دفاع مقدس اظهار داشت: نمایشگاه‌ها و نشر کتاب‌های ادبیاتی و فرهنگی حوزه دفاع مقدس کارهای بی اهمیتی نیستند.

,

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راویان دفاع مقدس را سرمایه‌های بزرگی دانست و افزود: لازم است کتب دفاع مقدس ترجمه شده و نهضت بین المللی کردن این فرهنگ متعالی راه اندازی شود.

,

وی با بیان این مطلب که امیدواریم در سال 98 جبران خوبی در نشر و تدوین کتب دفاع مقدس داشته باشیم، اظهار کرد: اگر دلتمردان رویکرد دفاع مقدس و شهدا را نشر دهند در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه