اخبار داغ

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

تنها 20 درصد از برجام باقی مانده که نباید برای حفظ آن دچار خدعه اروپا شد

تنها 20 درصد از برجام باقی مانده که نباید برای حفظ آن دچار خدعه اروپا شد
آیت الله خاتمی گفت: از برجام تنها ۲۰ درصد باقی مانده است ولی اروپا اهل نیرنگ است و ساده لوحی است اگر فکر کنیم راهبرد اروپاییان و امریکا در مواجهه با اقتدار مردم ایران فرق دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش راه آرمان؛حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی صبح امروز در یادواره ۲۷۶ شهید غدیر استان کرمان در مسجد صاحب الزمان(عج) کرمان با بیان اینکه هدف از برگزاری مراسمی برای شهدا، یادواره‌ها و مجالسی از این دست بیعت با شهداست اظهار داشت: مردم ایران به نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید است عشق می ورزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

خاتمی با اعلام افزایش 30 تا 50 درصدی حصور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در استان های مختلف نسبت به سال‌های گذشته ابراز داشت: این حضور نشان عشق و حمایت مردم نسبت به نظام و انقلاب است و این بسیار باارزش است.

,

وی با اشاره به اینکه دشمن که از حضور مردم عصبانی شد و به ایرانیان توهین کرد گفت: با مقاومت، وحدت، حرکت در مسیر ولایت و تدبیر مسئولان برای رفع مشکلات مردم ، دشمن وقیح را سر جایش می نشانیم .

,

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه از برجام تنها ۲۰ درصد باقی مانده است که به همین مقدار هم نمی‌توان اعتماد کرد و خوش‌بین بود، اظهار داشت: اروپا اهل فریب، خدعه و نیرنگ است و نباید به آنان دل بست و ساده لوحی است اگر فکر کنیم راهبرد اروپاییان و امریکا در مواجهه با نظام اسلامی و اقتدار ایران در منطقه فرق دارد.

,

خاتمی با بیان اینکه دشمن در 40 سال اخیر مشکلات زیادی برای کشور ما به وجود آورده است ولی در همه این توطئه ها شکست خورده است، گفت: گرانی ها امروز مانند فتنه 88 از تلاش های دشمنان است.

,

وی با اعلام اینکه دشمن تلاش میکند از گرانی های افسار گسیخته در کشور و مشکلات اقتصادی موجود سوء استفاده کند، تصریح کرد: هر چند در جنگ اقتصادی سوءمدیریت، کم همتی و درجا‌هایی بی‌همتی مسئولان را شاهد بودیم، اما با عنصر اعتقادی می‌توان از این جنگ اقتصادی نیز با پیروزی بیرون آمد.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان با بیان اینکه  در سبک زندگی خانوادگی ما، زندگی حضرت امیرالمونین (ع) و حضرت فاطمه (س) باید الگوی باشد، ابراز داشت: امروز هم مانند تمامی روز‌های سخت با توسل به خدا و معصومین (ع) است که می‌توان از مشکلات سخت کشور گذر کنیم.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه