اخبار داغ

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

مسائل حکومت و قوای ۳ گانه در بیانیه رهبری به خوبی تجلی پیدا کرده است/توجه به اقتصاد مقاومتی؛شاخص مهم یک مسئول انقلابی

مسائل حکومت و قوای ۳ گانه در بیانیه رهبری به خوبی تجلی پیدا کرده است/توجه به اقتصاد مقاومتی؛شاخص مهم یک مسئول انقلابی
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت:معتقدم که شاخصه مهم یک مسئول انقلابی این است که اقتصاد مقاومتی را در مسائل اقتصادی روش مهم خود قرار دهد و سعی کند در بسیاری از زمینه های که استعداد و شکوفایی آنها در کشور ایران وجود دارد مملکت خود را به خودکفایی برساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد بهرامی خوشکار نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با راه آرمان؛ با بیان اینکه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری دارای دو جنبه ظاهری و محتوایی است، گفت: جنبه ظاهری این بیانیه مشتمل بر آرایه های ادبی است و فصاحت و بلاغت زبان فارسی در آن به خوبی استفاده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: متن بیانیه گام دوم رهبری علاوه بر اینکه مخاطب را خسته نمی کند؛ بلکه فرد هر مقدار که عبارات و واژگان را می شنوند؛آماده شنیدن عبارات بعدی می شود و این مسئله حسن خوبی برای این بیانیه است که آدمی وقتی نوشته را می خواند خسته نمی شود.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: از نظر معنی و محتویی در این بیانیه به مسائل معنوی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و همچنین مسائل مربوط به حکومت و قوای سه گانه کشور که مربوط به چله گذشته انقلاب است به خوبی تجلی پیدا کرده است.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه انقلاب اسلامی ایران را مطابق با فطرت بشریت دانسته اند و بیان کرده اند که مردم ایران از انقلاب خود هرگز پشیمان نخواهند شد و اگر هم احیانا شکایتی دارند و داشته اند مربوط به این است که برخی از مسئولان به آرمان های انقلاب عمل نکرده اند.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار افزود: پس اگر در برخی از مواقع نارضایتی وجود دارد به آن دلیل نیست که انقلاب در آرمان خود به خطا رفته است؛ بلکه به این دلیل است که برخی از مسئولان راه خود را از آرمان ها کج کرده اند و به بیراه رفته اند.

,

وی در پاسخ به این سوال که آیا در سال های گذشته رویکرد مسئولین انقلابی بوده است یا خیر، ابراز کرد: بسیاری از مسئولین رویکرد انقلابی داشته اند به دلیل این که بسیاری از توفیقاتی که در بیانیه رهبری آمده است به مدیریت همین مسئولین با رویکرد انقلابی بوده است.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مطلب فوق ادامه داد: اما در عین حال نمی توان نادیده گرفت که در بین مسئولین افرادی هم بوده اند که متأسفانه آنگونه که شایسته انقلاب اسلامی و آرمان هایش بوده است گام بر نداشته اند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه یک مسئول انقلابی باید به استقلال کشور فکر کند، تصریح کرد: معتقدم که شاخصه مهم یک مسئول انقلابی این است که اقتصاد مقاومتی را در مسائل اقتصادی روش مهم خود قرار دهد و سعی کند در بسیاری از زمینه های که استعداد و شکوفایی آنها در کشور ایران وجود دارد مملکت خود را به خودکفایی برساند.

,

حجت الاسلام و المسلمین بهرامی خوشکار گفت: البته اقتصاد مقاومتی به این معنا نیست که در اطراف خود دیواری کشیده و از دنیا خارج بی خبر باشیم؛ بلکه به این معنا است که که قبل از آنکه به داشته های بیگانگان توجه کنیم به داشته ها، استعدادها و سرمایه های خود توجه کنیم و آنها را از بالقوه بودن به منحصه ظهور برسانیم.

,

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری در پایان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری جوانان و نسل آینده را مورد خطاب قرار داده اند، خاطر نشان کرد: معظم له بیان کرده اند که جوانان با  قلب های پاک و زلال و بی آلایش باید خود را برای سربازی در رکاب ولایت عظما حضرت ولی عصر عج آماده کنند و برای رسیدن به این آرمان بزرگ و هدف غایی خلقت از هیچ کوشش معنوی، مادی، اقتصادی، نرم افزاری و سخت افزازی غافل نشوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه