اخبار داغ

در مراسم تجلیل از فعالان ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی؛

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار تجلیل شد

سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار تجلیل شد
مراسم تقدیر از مسئولان کارگروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، مراسم تقدیر از مسئولان کارگروه‌های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز؛ هفتم اسفندماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام با حضور مسئولان کارگروه‌های این ستاد برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بید, ایلام بید,
در این مراسم از مسئولان کمیته های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح و تندیس چله انقلاب با شعار "افتخار به گذشته، امید به آینده" تجلیل شد.
,
در خلال این مراسم از "مرتضی سبزی"، سردبیر پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار به منظور اجرای ویژه برنامه "قطار انقلاب در ایستگاه چلهم" با محوریت معرفی و مقایسه دستاوردهای انقلاب اسلامی قبل و بعد از انقلاب در استان ایلام با حضور مدیران استانی و تشریح دستاوردها با اهداء تندیس تقدیر و قدردانی شد.
,  ایلام بیدار ,  ایلام بیدار ,
گفتنی است پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار در طول ایام گرامیداشت چله انقلاب اقدام به تهیه و انتشار 40 دستاورد مهم استان ایلام کرده است.
,
 
,
, ,
, ,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه