اخبار داغ

فرماندار زنجان خبرداد؛

به کارگیری ۵۰ جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای تنظیم بازار / معتادان متهاجر و سارق جمع آوری می شوند

به کارگیری ۵۰ جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای تنظیم بازار / معتادان متهاجر و سارق جمع آوری می شوند
فرماندار زنجان از به کارگیری ۵۰ جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای کمک به تنظیم بازار در آستانه نوروز خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛رضا عسگری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت:جلسات ستاد سفر شهرستان زنجان در چندین نوبت برگزار شده است که تا پایان سال نیز چندین جلسه برای هماهنگی بیشتر برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مصوبات ستاد خدمات سفر شهرستان پیگیری می شود، افزود:تنظیم بازار اولویت اصلی فرمانداری در ایام نوروز است.

,

این مسئول از به کارگیری 50 جوان از دستگاه های اجرایی زنجان برای کمک به تنظیم بازار در آستانه نوروز خبرداد و گفت: از ظرفیت های موجود برای ساماندهی دست فروشان استفاده می شود.

,

فرماندار زنجان خاطرنشان کرد: ضروری است مساجد واقع در مرکز شهر به ویژه بازار با هماهنگی شهرداری سرویس های بهداشتی برای خدمات دهی به مردم باز باشد.

,

عسگری افزود: نوروز امسال 215 هزار و 280 نفر به شهرستان زنجان سفر کردند که از این تعداد 56 هزار و 106 نفر اسکان یافتند.

,

وی مجموعه ظرفیت اقامتی شهرستان زنجان را 4 هزار و 395 نفر در هر شب عنوان کرد و گفت: ظرفیت هتل 420 نفر، مهمانپذیر 480 نفر، بوم گردی 159 نفر، اقامتگاه سنتی 31 نفر، هتل آپارتمان 105 نفر، آموزش و پرورش با 28 مدرسه با 170 اتاق برای 170 هزار نفر پیش بینی شده است.

,

این مسئول بیان داشت: کمپ های پارک ملت و سایر مراکز آماده پذیرش یک هزار و 500 نفر را دارد.

,

فرماندار زنجان از جمع آوری معتادان متهاجر و سارق از 15 اسفند ماه خبرداد و گفت: این افراد در کمپ های ترک اعتیاد تا 15 فروردین میهمان هستند.

,

عسگری بالا بودن امنیت را یکی از ظرفیت های مهم زنجان در سفرهای نوروزی عنوان کرد و گفت: مسافران در نظر سنجی ها رضایت مطلوبی از وضعیت امنیت در شهر زنجان داشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه