اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام:

وزیرخارجه به جای استعفا پاسخگوی عملکرد خود باشد

وزیرخارجه به جای استعفا پاسخگوی عملکرد خود باشد
رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام گفت: بهتر است وزیرخارجه به جای استعفا پاسخگوی عملکرد خود باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "شادمهر کاظم زاده"، رئیس مجمع نمایندگان ایلام با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه اظهار کرد: در این برهه از زمان در موقعیتی قرار گرفته ایم که دشمنان هر لحظه درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

وی افزود: اگرچه در مواقعی با محدودیت منابع و امکانات مواجه هستیم اما نباید این محدودیت ها باعث شود که بلافاصله تمام پل های پشت سر خود را خراب کنیم.

,

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:با وجود اعتراض ها ، نقدها و انتقادهایی که علیه ما می شود باید در جهت پیشبرد اهداف عالیه انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

,

کاظم زاده اضافه کرد: بایستی انسجام داخلی کشور و انسجام بیرونی کشور را به خوبی نشان دهیم زیرا در موقعیت کنونی استکبار به دنبال تحریم است که از این طریق نقطه ضعف و عدم توانایی ما را نشان دهد.

,

وی تصریح کرد:ما از رئیس جمهور خواستیم که استعفای وزیر خارجه را نپذیرد زیرا که اکنون زمان استعفا نیست و اصلا این استعفا به مصلحت نیست.

,

رئیس مجمع نمایندگان ایلام تاکید کرد: این حرکت وزیر امور خارجه ، حرکت خوبی نیست همانطور که می دانیم کشور ما با محدودیت هایی مواجه بوده که میتوان گفت در یک جنگ تمام عیار قرار داریم.استکبار جهانی متوجه شده که با برخورد نظامی نمی تواند به ما ضربه بزنند با اشکال مختلف از جمله ایجاد ضعف در نظام، ایجاد اختلاف در بین جامعه و القاء ناامیدی در درون جامعه بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است و این قبیل کارها درصدد همین است.

,

نماینده مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شفاف سازی بسیار اهمیت دارد و نه تنها وزیر خارجه بلکه هر مقام و مسئولی که نمی تواندعملا کاری انجام دهد به جای استعفاء برای مردم در خصوص کارهایی که توانسته انجام بدهد و کارهایی که نتوانسته هم توضیح دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه