اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام :

استکبار به دنبال نفوذ در بین اعتقادات مردم است

استکبار به دنبال نفوذ در بین اعتقادات مردم است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: استکبار پس از آنکه از تهدیدات نظامی مایوس شده، ایده خود را تغییر داده و به دنبال نفوذ در بین اعتقادات مردم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار،حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم یادواره شهدای ایل شوهان اظهار داشت: دشمن در جهت مقابله با ارزش های انقلابی، تغییر رفتار در سطوح مردمی و مسئولان به دنبال سیطره بر مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:اکنون با ایجاد تحریم ها میخواهد تا با فشارهای بین المللی بر نظام جمهوری اسلامی ایران فشار وارد کند زیرا که خود میداند جمهوری اسلامی ایران پس از 40 سال از گذشت انقلاب به عنوان قدرت مطرح در جهان شناخته شده است.

,

امام جمعه ایلام ادامه داد: در 40 سالگی انقلاب اسلامی به یمن استقامت و گوش به فرمان بودن رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب ، ایران اسلامی دارای عظمت و تمدن اسلامی در جهان گسترش پیدا کرده که این پیشرفت برای استکبار جهانی غیر قابل هضم است.

,

نماینده ولی فقیه در استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایل شوهان و والفجر 5 خاطر نشان کرد: شهدا مقامی دارند که خداوند آنها را بر دیگران برتری داده است.

,

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار یادآور شد: شجاعت و رشادت دلاورمردان این سرزمین با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کردند و درود خداوند بر پدر و مادرانی که چنین خوبانی را پرورش دادند که الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش در برابر دشمن معنا بخشیدند.

,

به دنبال بازگشایی بازارچه چنگوله هستیم

,

همچنین سلیمانی دشتکی استاندار ایلام نیز در این یادواره گفت:اگر امروز ما قدرت داریم به بهای خون شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس است.

,

وی تصریح کرد: عشایر همیشه حامی کشور بوده اند، آنها نقش اساسی و بزرگی در دفاع مقدس داشته اند و ایل بزرگ شوهان یکی از این آن ایل های غیور و مرز دار و دلاور بوده است.

,

استاندار ایلام افزود: الان قوی ترین شعار ما مرگ بر آمریکا هست و امروز این نماد ایستادن در مقابل استکبار است.

,

وی با بیان اینکه کارهای بزرگی در مهران شروع شده و در حال انجام است گفت:برای بازارچه چنگوله بیش از 30 میلیارد تومان هزینه شده است و تلاش داریم ظرف ماه های آینده بازگشایی شود.

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه