اخبار داغ

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه:

برگزاری نخستین جشنواره سراسری هنرهای نمایش و آئین های نوروزی

برگزاری نخستین جشنواره سراسری هنرهای نمایش و آئین های نوروزی
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه از برگزاری نخستین جشنواره سراسری هنرهای نمایش و آئین های نوروزی در شهرستان فیروزکوه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با فرا رسیدن ایام نوروزی و با هدف حمایت و اعتلای فرهنگ و آئین های نوروزی و بزرگداشت روز جهانی تئاتر در قالب تولید آثار نمایشی؛ نخستین جشنواره سراسری هنرهای نمایش و آئین های نوروزی در شهرستان فیروزکوه برگزار می شود؛ این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و انجمن هنرهای نمایشی استان و شهرستان فیروزکوه از ٢۵ اسفند ٩٧ الی ۶ فروردین ٩٨ در قالب تولید آثار نمایشی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دیمه نیوز,

اسماعیل پور روشن، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده قرار است گروه‌های نمایشی، ١٢ اثر در قالب نمایش‌های آیینی جشنواره کهن‌دیار فیروزکوه به اجرا در آید و چند نمایش به مناسبت روز جهانی تئاتر در فضاهای باز، اماکن گردشگری و کمپ‌های نوروزی شهرستان برپا شود.

,

پور روشن همچنین اظهار داشت: در این طرح ضمن برخورداری بومیان این شهرستان از آثار نمایشی، مسافران نورزی هم از امکان دیدن تئاتر بهره‌مند می‌شوند.

,

شایان ذکر است جشن روز جهانی تئاتر به خاطر گستردگی رویدادهای هنری به مناسبت روز جهانی تئاتر در ۶ فروردین ماه در دانشگاه آزاد اسلامی  شهرستان فیروزکوه برگزار می‌ شود که نخستین جشن روز جهانی تئاتر برای هنرمندان استان تهران خواهد بود.

,

در این برنامه از فعالان تئاتر استان تهران تقدیر خواهد شد و گروه‌های برتر و فعال طی دو سال گذشته، مدیران دولتی شهرستان‌های استان تهران، پیشکسوتان تئاتر استان، انجمن‌های فعال استان تهران که طی سال گذشته بیشترین دستاورد را داشته‌ اند، نمایندگان مجلس و کسانی که از تئاتر در شهرستان‌ های حمایت کردند؛ مورد تجلیل قرار می‌ گیرند.

,

انجمن هنرهای نمایشی استان تهران سعی دارد با هدف ، برگزاری هرساله این جشن در ایام نوروز چراغ تئاتر را در شهرستان‌های استان تهران را روشن نگه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه