اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

رسانه با شفاف‌سازی می‌تواند جلوی فساد را بگیرد

رسانه با شفاف‌سازی می‌تواند جلوی فساد را بگیرد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در شفاف‌سازی گفت: اگر اصحاب رسانه شفاف‌سازی کنند شاهد این همه فساد نخواهیم بود و جلوی آن گرفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،‌ امیر خجسته شب گذشته در نشست خبری اصحاب رسانه با حضور سیدعباس صالحی،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نقش مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اشاره و اظهار کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی مهم‌ترین وزارتخانه بوده چرا که دشمن تمام توانش را بر روی بحث فرهنگ گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به, نافع,

وی افزود: حدود 360 ماهواره و تشکیلات فرهنگی علیه فرهنگ ایرانی- اسلامی فعالیت می‌کنند و هدفشان تضعیف فرهنگ اسلامی و نیز اصیل ایرانی است.

,

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بحث فرهنگ یک بحث بسیار حساس بوده و هزینه‌ها باید صرف این گزینه شود.

,

وی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) که فرمودند با محبت بر قلب‌ها می‌توان بر انسان‌ها تسلط پیدا کرد، گفت: امام خمینی (ره) با همین الفت اسلامی تحولی نوین ایجاد کردند و توانستند در قلوب مردم آزادی‌خواه جهان نفوذ کنند.

,

خجسته با اشاره به نقش اصحاب رسانه در شفاف‌سازی خاطرنشان کرد: اگر اصحاب رسانه شفاف‌سازی کنند شاهد این همه فساد نخواهیم بود و جلوی آن گرفته می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه