اخبار داغ

خوی اشرافی گری و طلبکاری از نظام و مردم میشود داماد آقای وزیر سابق

خوی اشرافی گری و طلبکاری از نظام و مردم میشود داماد آقای وزیر سابق
پس از تخریب بخشی از ویلای دختر وزیر سابق دولت بلافاصله مصاحبه ای با داماد آقای وزیر در رسانه ها منتشر شد که حکایت از طلبکاری و پرویی بی حد و مرز این وابستگان برخی مسولین از کشور و مردم شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،ماجرا از اینجاست که شبنم نعمت زاده دختر وزیر سابق صنعت معدن و تجارت محکوم میشود که ویلای ساخته شده اش که مرتکب زیادی ساخت و ساز شده است راتخریب کند و از آنجا که اینها خودشان را صاحب مملکت میدانند! و هیچ حد و مرزی برای ویژه خواری قائل نیستند حتی اعتراض هم به رای دادگاه نمیکنند چرا که فکر میکنند با پرداخت جریمه قانون را دور میزنند .

در روزهای قبل که ماموران با حکم دادگاه برای تخریب محل ویلای دختر آقای نعمت زاده حاضر میشوند با حضور تعدادی از خبرنگاران مواجه میشوند که نشان از این دارد پایان ویژه خواری ها و پارتی بازی و حق کشی و مظلوم کشی ها توسط این گونه افراد در جمهوری اسلامی رو به پایان است و با شروع دوره جدید در قوه قضائیه این افراد باید دنبال سوراخ موش باشند چرا که هرکسی در هر جایگاهی که تخلف کرده باشد باید مجازات شود.

اجرای عدالت یکی از دغدغه های بسیار مهم مردم و رهبر معظم انقلاب از مسئولین است که باید مورد توجه قرار بگیرد و به مطالبه عمومی  تبدیل شود و هیچ کسی فکر نکند در جمهوری اسلامی از دیگری برتری در برابر قانون دارد و میتواند با لابی گری قانون را دور بزند و به راحتی تاخت و تاز کند.

مصاحبه منتشر شده با داماد آقای وزیر و لحن بسیار زشت و زننده داماد آقای نعمت زاده حکایت از این میکند که وابستگان برخی مسولیت خودشان را تافته جدا بافته می دانند و با خوی اشرافی در وجودشان از رانت های استفاده کرده خودشان را سرور مردم میدانند!و هیچ حد و مرزی برای اشرافی گری و خود برتر بینی و فخر فروشی به مردم نمی دانند .

ساخت و ساز های غیر مجاز در منطقه لواسان تهران در هفته های اخیر با رسانه ای شدن این موضوع شدت فراوانی به خود گرفته تا جایی که پای خیلی ها به این موضوع باز شد که این پول های میلیاردی هزینه شده در این منطقه برای ساخت و ساز های ویلاهای چند هزار متری را از کجا در آورده اند ؟!

انتظار جدی مردم این است که هرچه سریعتر هرگونه تبعیض و خود برتر بینی و اشرافی گری وابستگان به مسولین و خود آنها پایان بپذیرد و هیچ کسی تصور نکند تافته جدا بافته است و با مفسدین برخورد درست صورت بگیرد تا بفهمند که در نزد ملت این گونه افراد هیچ جایگاهی ندارند  و باید با آنها برخورد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز،, انقلاب نیوز, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه