اخبار داغ

وقتی سن وسال مانع کارآفرینی نمی شود/ اشتغالزایی ۴ نفره دستاوردهمت بازنشسته فرهنگی در سراوان

وقتی سن وسال مانع کارآفرینی نمی شود/ اشتغالزایی ۴ نفره دستاوردهمت بازنشسته فرهنگی در سراوان
یک بازنشسته فرهنگی با سرمایه گذاری در بخش دام سبک توانست برای چهار نفر زمینه اشتغالزایی را فراهم کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  یک کارآفرین سراوانی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون، گفت: پس از بازنشستگی و براساس علاقه ام، با دریافت 3مرحله وام قرض الحسنه از بسیج سازندگی و دریافت وام50 میلیون تومانی از بانک کشاورزی، در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت شده و زمینه اشتغال را برای چهار نفر جویای کار فراهم کردم.

محمداکبر پارسه که 52سال سن دارد با بیان اینکه افزایش سن مانع کارآفرینی نمی شود، افزود: 7سال است که در حوزه دام سبک مشغول به فعالیت هستم اما کارشکنی برخی از مسئولان سراوانی و شورای روستا و همسایه ها، باعث شد تا دو سال کار پرورش دام سبک به تعویق افتاد به نحوی که بدون برق به مدت یک سال و نیم در کنار دام ها زندگی می کردم.

وی با اشاره به سختی هایی که در مسیر پرورش دام سبک کشیده است، بیان کرد: مسئولان مرکز استان در حوزه برق، جهاد همکاری بسیار خوبی با بنده داشتند و امیدوارم مسئولان شهرستانی در بخش های مختلف نیز این نوع کار را در دستور کار خود قرار دهند.

این کار آفرین تاکید کرد: با توجه به گرانی های اخیر نیازمند حمایت بیش از پیش مسئولان در بخش های مرتبط می باشم، جوانان نیز می توانند با سرمایه های اندک و بهره گیری از تسهیلات و مشاوره های بسیار خوب بسیج سازندگی در عرصه های اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ورود پیدا کرده و برای خود و چندین نفر دیگر شغل پایدار ایجاد کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
, ،,
,
, ،,
,
, ،, ،,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه