اخبار داغ

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر برگزار می شود

پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر برگزار می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: این کنگره روز 21 اسفند ماه ساعت 9 صبح در سالن لیان با حضور مقامات عالی وزارت بهداشت و درمان، مقامات استانی و خانواده معظم شهدا به صورت یک روز برگزار و از کتاب زندگی نامه شهدای وزارت بهداشت رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامگاه دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کنگره شهدای وزارت بهداشت، گفت: کنگره شهدای وزارت بهداشت برای پنجمین سال متوالی است که برگزار می شود و امسال نیز استان بوشهر میزبان سراسر کشور خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

, ,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: وزارت بهداشت در راستای گرامی داشت نام و یاد شهدای بهداشت و درمان، هرساله در یکی از استانهای کشور کنگره ای را برگزار می کند که در سال 97 با توجه به ظرفیتی که استان داست میزبانی شهدا به بوشهر داده شد که امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای خانواده شهدا باشیم.

,

کشمیری افزود: در مجموعه وزارت بهداشت بیش از 400 شهید تقدیم جمهوری اسلامی ایران شده است که 8 نفر از شهدا بوشهری هستند و در پنجمین کنگره شهداء از 57 خانواده شهید دعوت و از آنها تقدیر خواهد شد.

,

, ,

وی عنوان کرد: این کنگره روز 21 اسفند ماه ساعت 9 صبح در سالن لیان با حضور مقامات عالی وزارت بهداشت و درمان، مقامات استانی و خانواده معظم شهدا در یک روز برگزار و از کتاب زندگی نامه شهدای وزارت بهداشت رونمایی می شود.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز کرد: افتتاح یادمان شهید گمنام در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، گشت های دریایی برای خانواده شهدا، بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری و افتتاح چند پروژه عمرانی از برنامه های جانبی این کنگره خواهد بود.

,

, ,

در پایان این نشست از پوستر پنجمین کنگره شهدای وزارت بهداشت رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه