اخبار داغ

ماه رجب؛ فرصتی برای خودسازی و معنویت

ماه رجب؛ فرصتی برای خودسازی و معنویت
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین (ع) دلوار ماه رجب را فرصتی مغتنم جهت خودسازی و آماده سازی برای ورود به ماه رمضان ارزیابی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صابر بهرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین (ع) دلوار در گفت وگو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: ماه رجب ماهی که محمد (ص) آن را ماه اصبّ نامید زیرا رحمت خداوند در این ماه بر امت پیامبر فرو می ریزد .ماهی پر از برکت ، ماهی پر از نور و رحمت، ماه رجب ماهی است که  که با  ولادت پنجمین از سلسله از خاندان وحی  آغاز گر است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی گفت: اولین شب جمعه ی این ماه  فرشتگان آن را لیلة الرغائب می نامندشبی نیکو ، شبی برای بهتر شدن و شب پاداش ها و بخشش های فراوان ،دهمین روز آن  ولادت امام محمد نقی ( ع ) ،سیزدهم این ماه مبارک  ولادت امیرالمؤمنین ، بهترین و زیباترین برگزیده آفریدگار عالم و ولادت مولود عزیز جهان انسانیت  و آغاز سه روز از بهترین روزها ، آغاز ایام البیض ،آغاز شناختن خود و برداشتن آغازین گامهابرای بهتر شدن ،چرا که ماه رجب آغازی است برای تهذیب نفس و خود سازی و آغاز یک دوره جدید سیر و سلوک الی الله که پایان بخشش ماه مبارک رمضان است ، بیست و هفت  این ماه مبارک  روزی بزرگ ، روزی که بهترین خود را برگزید تا قدم در رهش نهیم و بهتر شویم

,

این مسئول ادامه داد: رجب آغاز فصل عاشقی است ، ماهی است تا دلهای مجذوب را به میهمانی شعبان برد، ماه خداست . زندگی و تولـدی دوباره را به عاشقان نوید می دهدو ماه رجـب فصل جدیدی در کتاب زندگی می گشاید که از عطر دل انگیز نیایش سرشار است.

,

وی گفت: اگر بخواهیم خانواده ها را از سوی ظلمت به سوی نور سوق دهیم باید تسلیم پیغمبر(ص) و خاندانش باشیم.

,

بهرانی اظهار کرد: معیار برای مسلمانان، اهل بیت(س) هستند و ما باید خود را ملازم با اهل بیت(س) کنیم.

,

 مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسین (ع) دلوارتصریح کرد: شفقت به همسر، شفقت به فرزند، شفقت به مردم و شفقت به گناهکاران چنانچه رعایت شوند در زندگی به موفقیت می توان دست یافت.

,

حجت الاسلام بهرانی، ماه رجب را فرصتی مغتنم جهت خودسازی و آماده سازی برای ورود به ماه رمضان ارزیابی کرد و گفت: نوجوانان و جوانان باید این ماه را برای خود سازی خود استفاده کنند و برای آمادگی از رحمت خدا پیشوا باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه