اخبار داغ

برگزاری دوره مربیگری C فوتبال ایران به میزبانی اهرم+ تصاویر

برگزاری دوره مربیگری C فوتبال ایران به میزبانی اهرم+ تصاویر
رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه سی(C) ایران با شرکت 29 مربی از شهرهای مختلف استان بوشهر به میزبانی شهر اهرم آغاز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس لطفی رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان در حاشیه برگزاری این کلاس در گفتگو با سپاس گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه سی(C) ایران با شرکت 29 مربی از شهرهای مختلف استان بوشهر در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان آغاز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عباس لطفی رییس هیات فوتبال شهرستان تنگستان در حاشیه برگزاری این کلاس در گفتگو با سپاس گفت: کلاس مربیگری فوتبال درجه سی(C) ایران با شرکت 29 مربی از شهرهای مختلف استان بوشهر در شهر اهرم مرکز شهرستان تنگستان آغاز شده است., سپاس,

وی اظهار کرد: مربیان شرکت کننده در این دوره آموزشی  به صورت نظری و عملی با مباحث علم مربیگری رشته فوتبال که توسط مدرسان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران «غلامرضا دلگرم و مهرداد فرخنده پی » تدریس می شود، آشنا خواهند شد.

,

, ,

لطفی خاطر نشان کرد: دوره مربگیری فوتبال درجه C ایران به مدت پنج روز در اهرم به صورت تئوری و عملی برگزار می شود که در نهایت از شرکت کنندگان آزمون گرفته و به افرادی که بتوانند با موفقیت این دوره را به اتمام برسانند، مدرک مربیگری درجه C ایران اعطاء می شود.

,

رئیس هیات فوتبال تنگستان گفت: برگزاری دوره های علمی و آموزشی مختلف برای داوران و مربیان و ارتقای دانش آنها جزو اولویت های این هیات است که در دستور کار قرار دارد.

,

عباس لطفی نژاد افزود: در پایان دوره آموزشی به مربیانی که بتوانند با موفقیت این دوره را سپری کنند، مدرک مربیگری فوتبال درجه C ایران، اعطا می شود.

,

وی ادامه داد: افرادی که موفق به گذراندن این دوره آموزشی شوند، می توانند در تیم های مختلف فوتبال بر اساس مقررات به مربیگری مشغول شوند.

,

لازم به ذکر است کلاس مربیگری فوتبال درجه C ایران در شهرستان تنگستان به میزبانی شهر اهرم زیر نظر غلامرضا دلگرم به عنوان مدرس، مهرداد فرخنده پی به عنوان کمک مدرس، عباس حاجی زاده به‌عنوان مدیر دوره و عباس زنده بودی به عنوان تدارکات در حال برگزاری می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه