اخبار داغ

بعداز ۱۲ جلسه در کمیسیون بودجه؛

بودجه شهرداری بندر بوشهر با اعتبار ۲۲۶ میلیاد تومان تصویب شد

بودجه شهرداری بندر بوشهر با اعتبار ۲۲۶ میلیاد تومان تصویب شد
رئیس شورای شهر بوشهر گفت: بعداز جلسات متعدد بودجه شهرداری مرکزی و شهرداری های تابعه و سازمان های وابسته به شهرداری بوشهر با اعتبار 226 میلیارد تومان به تصویب رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ نشست شورای شهر بوشهر با حضور هفت نفر از اعضا در خصوص بودجه سال 98 شهرداری و سازمانهای تابعه برگزار و با اعتبار بالغ بر 226 میلیارد تومان به تصویب رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

بودجه سال 98 شهرداری تصویب شد

, بودجه سال 98 شهرداری تصویب شد,

ابوذر دهدار رئیس شورای شهر بوشهر گفت: اعتباراتی برای تکمیل و اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر بوشهر در بودجه سال آینده لحاظ شده است که مهمترین آن اجرای تقاطع غیرهمسطح میدان مطهری است.

,

Image result for ‫سپاس اعضاء شورای شهر بوشهر‬‎

, Image result for ‫سپاس اعضاء شورای شهر بوشهر‬‎,

دهدار با بیان اینکه برخی از ردیف های بودجه مورد بررسی قرار گرفته است، اظهار کرد: بعداز جلسات متعدد بودجه شهرداری مرکزی و شهرداری های تابعه و سازمان های وابسته به شهرداری بوشهر با اعتبار 226 میلیارد تومان به تصویب رسید.

,

با اجرای طرح مالیات پتروشیمی ها شاهد تحول در شهرهای استان خواهیم بود

, با اجرای طرح مالیات پتروشیمی ها شاهد تحول در شهرهای استان خواهیم بود,

کیوان هاشم زاده عضو شورای شهر بوشهر گفت: با توجه به لایحه بودجه شهرداری بندر بوشهر برای سال آینده کاهش 85 درصدی برای آسفالت کوچه ها مشخص شده است که با افزایش داشته باشد و در الویت پروژه ها قرار بگیرد.

,

عضو شورای شهر بوشهر اظهار کرد: کمیسیون بودجه شورا باید همه لایحه های بودجه شهرداری با حضور معاونین شهردار بررسی و برای تصویب نهایی در صحن علنی مطرح می شد تا بسیاری از مشکلات بودجه برای یک سال خوب رفع شود.

,

, ,

هاشم زاده با اشاره به حق آلایندگی، افزود: بر اساس مصوبه ای که مجلس شورای اسلامی داشته است همه پتروشیمی ها باید مالیات پرداخت کنند که اگر این طرح به تصویب شورای نگهبان برسد قطعا باید شاهد تحول در شهرهای استان بوشهر باشیم.

,

وی ادامه داد: با شرایطی که در ارزش افزوده پیش خواهد آمد باید نرخ تورم در بودجه سال آینده دیه شود و نگرانی برای وصول آن نداشته باشیم.

,

هاشم زاده بیان کرد: با توجه به اینکه عمده اعتبار پروژه تقاطع غیر همسطح میدان مطهری از محل اعتبارات استانی و ملی تامین می شود با منابع داخلی روند اجرایی پروژه را آغاز و با اعتبار استانی پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

,

سازمان های تابعه شهرداری باید در سال جدید برنامه جدید داشته باشند

, سازمان های تابعه شهرداری باید در سال جدید برنامه جدید داشته باشند,

عبدالخالق برزگرزاده رئیس کمیسیون پژوهشی شورای شهر گفت: با توجه به اینکه کمیسیون بودجه همه تخصص های فنی ندارد بودجه شورا باید بخش های لایحه بودجه را به کمیسیون های تخصصی جهت اظهار و نظر ارسال می کرد.

,

برزگرزاده اظهار کرد: هنوز برخی از اعضاء شورای شهر بوشهر نسبت به شاخص ترین پروژه عمرانی برای سال 98 اطلاع کافی ندارند که باید تا قبل از سال جاری الویت ها در پروژه های عمرانی مشخص شود.

,

, ,

عضو شورای شهر بوشهر عنوان کرد: برای اجرای پروژه سالن لیان در مجاورت ملک های پایگاه هوایی بوشهر باید زمان تکمیل پروژه مشخص و در همان زمان به بهره برداری برسد، اگر در زمان تعیین شده تکمیل نشد در اختیار پایگاه هوایی قرار می گرد و شهداری حق تصرف در آن ندارد.

,

عضو شورای شهر بوشهر افزود: در سالهای گذشته برخی از بخش ها کاهش بودجه داشتند و بدون اینکه ابتکار یا اقدام جدیدی داشته باشند اعتبار را وصول می کردند، باید برای سال جدید توجه داشته باشیم تا سازمان ها و بخش های مختلف بتوانند سال جدید با اجرای برنامه های جدید آغاز کنند.

,

دولت باید ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز کند

, دولت باید ارزش افزوده به حساب شهرداری واریز کند,

طاهره شمشیری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا گفت: دولت باید ارزش افزوده را به شهرداری ها پرداخت کند تا بتوانیم بهترین پروژه ها در همه بخش های مختلف بخصوص فرهنگی اجرا کنیم.

,

, ,

رئیس کمیسیون فرهنگی شورا اظهار کرد: استاندار بوشهر از زمان استقرار شهردار بندر بوشهر قول دادند که ارزش افزوده به شهرداری پرداخت خواهد شد که باید برنامه ریزی دقیقی برای آن صورت گیرد.

,

شمشیری خاطرنشان کرد: گلایه مندی هایی در خصوص سازمان حمل و نقل بار و مسافر وجود دارد و خدمات این سازمان صفر است.

,

بافت قدیم و ساحل هویت شهر است

, بافت قدیم و ساحل هویت شهر است,

مهرزاد آسایش عضو شورای شهر بوشهر گفت: باید در حوزه عمرانی برای اجرای پروژه ساحل سازی و ایجاد پارکینگ های مدرن و روز افزایش اعتبار داشته باشیم و از الویت های اصلی شهرداری برای سال آینده باشد.

,

, ,

عضو ضورای شهر بوشهر اظهار کرد: با توجه به اقلیم شهر بوشهر ساحل و بافت های قدیم از هویت های اصلی است که باید با توازن در بودجه سال 98 بتوانیم ساماندهی خوبی در این دو بخش داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه