اخبار داغ

با صدور نامه‌ای صورت گرفت؛

قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از مواضع‌ رئیس جمهور آرژانتین

قدردانی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی از مواضع‌ رئیس جمهور آرژانتین
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور آرژانتین از سخنان آزاد اندیشانه وی در بر ملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا قدردانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی ؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با صدور نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور آرژانتین از سخنان آزاد اندیشانه وی در بر ملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا قدردانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 
متن این نامه بدین شرح است:
 
"رئیس جمهور محترم کشور آرژانتین
 
سرکار خانم کریستینا فرناندتر کرچنر
 
با سلام و ادای احترام
 
سخنان آزاد اندیشانه سرکار در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مقابل زر و زور و تزویر کشورهای قلدرمابی چون آمریکا و تغییر سیاست‌های منافقانه آن در برخورد با تروریست‌ها و حمایت شما از مردم مظلوم فلسطین مبنی بر تشکیل دولت مستقل فلسطین و بر ملا کردن سیاست مزوّرانه آمریکا در مسلح کردن گروههای تروریستی چون القاعده و داعش جای تشکر و خرسندی برای ما دانشجویان کشور ایران که همواره خود قربانی سیاست‌های زورگویانه این کشورها در طول تاریخ بوده‌ایم داشت.
 
ما اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران به نمایندگی از 30 هزار دانشجوی عضو این تشکل ضمن آرزوی موفقیت برای شما امیدواریم همواره به دور از تاثیر پذیری رسانه‌ای این کشورها بر مواضع مستقلانه خود باقی مانده تا رضایت خداوند و شادی حضرت مسیح را به دنبال داشته باشد."

انتهای پیام/گ

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه