اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با دانا خبر داد:

تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق کارگران تا پایان هفته/ مجلس برای رسیدگی سریع‌تر به وضعیت حقوق کارگران به دولت تذکر داده است

تعیین تکلیف میزان افزایش حقوق کارگران تا پایان هفته/ مجلس برای رسیدگی سریع‌تر به وضعیت حقوق کارگران به دولت تذکر داده است
احمد انارکی محمدی در خصوص آخرین زمان تعیین تکلیف حقوق کارگران گفت: نمایندگان تا کنون تذکراتی به شورای عالی کار و دولت داده اند تا به سرعت تکلیف میزان افزایش حقوق کارگران را مشخص کنند.
[

احمد انارکی محمدی عضو کمیسیون اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص تعیین تکلیف حقوق کارگران و میزان افزایش آن اظهار داشت:  شورای عالی کار موظف است که میزان افزایش دستمزد کارگران را مشخص کند و از آنجایی که میزان افزایش حقوق کارمندان صورت گرفته کارگان هم منتظر نتیجه نهایی افزایش حقوق خود هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه فرصت کمی تا پایان سال باقی مانده است عنوان کرد: شورای عالی کار نشستی برای میزان افزایش حقوق کارگران برگزار می کند و در نهایت تا پایان هفته جاری میزان افزایش حقوق کارگران هم مشخص می شود.

,

عضو کمیسیون اقتصادی خاطرنشان کرد: نمایندگان تا کنون تذکراتی به شورای عالی کار و دولت داده اند تا به سرعت تکلیف میزان افزایش حقوق کارگران را مشخص کنند تا پیمانکاران و کارفرمایان نیز بتوانند برای سال آینده خود برنامه ریزی کنند.

,

انارکی با رد این موضوع که بررسی میزان افزایش حقوق کارگران به بعد از عیدی موکول شود تصریح کرد: حقوق کارمندان در بودجه آمده بود و از آنجایی که به بودجه رسیدگی شد حقوق کارمندان نیز تعیین تکلیف شد اما اینکه حقوق کارگران هنوز تعیین تکلیف نشده است کم کاری شورای عالی کار بوده است.

,

وی با اشاره به شرایط اقتصادی بد جامعه و فشار آن بر اقشار کم درآمد به ویژه کارگران تصریح کرد: این روزها کارگران و کارمندان کم درآمد فشار زیادی را تحمل می کنند و این نگرانی برای افزایش حقوق آنها طبیعی است و طبیعی است تا حقوق کارمندان قطعی نمی شد وزارت کار نمی توانست حقوق کارگران را تعیین تکلیف کند.

,

 

,

انتهای پیام/ه

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه