اخبار داغ

استاندار بوشهر:

ایجاد صف های شکر در بوشهر به دلیل بی تدبیری مدیریت توزیع بود

ایجاد صف های شکر در بوشهر به دلیل بی تدبیری مدیریت توزیع بود
استاندار بوشهر گفت: خیلی با صف ها بیگانه نیستیم و صف هایی که برای توزیع شکر ایجاد شد به دلیل بی تدبیری در مدیریت توزیع انجام شد که با مدیریتی که انجام شد صف ها شکسته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر، گفت: برنامه ریزی و هماهنگی برای سفر رئیس جمهور به استان بوشهر انجام شده است که منتظر اعلام زمان دقیق آن هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

http://sepas.ir/uploads/57716IMG_0026.jpg

, http://sepas.ir/uploads/57716IMG_0026.jpg,

استاندار بوشهر اظهار کرد: در سالی که گذشت با اتحاد و همدلی بین مسئولین استان بخصوص نمایندگان مردم در خانه ملت و مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده هان نظامی و امنیتی آرامش بسیار خوبی در استان حاکم شد و مسیر توسعه استان با دستاوردهای خوبی گذشت که در سال جاری برنامه های خوبی اجرا می شود.

,

رئیسی شورای تامین استان بوشهر افزود: استان بوشهر در همه حوزه های سیاسی، فرهنگی و غیره فعالیت های چشم گیری داشته است که توانستیم با حضور فعالان سیاسی اصولگرا، اصلاح طلب و اعتدالیون خانه احزاب تشکیل دهیم.

,

http://sepas.ir/uploads/372613IMG_0023.jpg

, http://sepas.ir/uploads/372613IMG_0023.jpg,

گراوند عنوان کرد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان در سیستم مدیریت دستگاه های اجرایی از الویت ها بوده است که تا کنون 14 درصد از بانوان در پستت های مدیریتی قرار دارند و بیش از 14 نفز از جوانان استان به عنوان مشاورین جوان معرفی شده اند.

,

وی با بیان اینکه اشتغال در روستاها پایدار شده است، تصریح کرد: در حوزه اشتغال روستایی و عشایری دولت برای پایدار کردن کانون روستا در سال جاری 115 میلیارد تومان اختصاص داده شد که 873 طرح جرا شود که با توجه به فعالیت استان بوشهر 156 میلیارد تومان جذب شد.

,

استاندار بوشهر ابراز کرد: میانگین آبیاری نوین در استان بوشهر 1574 هکتار بوده است که در سال جاری توانستیم بیش از 7 هزار هکتار آن اجرا شود و در حوزه عمرانی نیز با پیگیری های جدی راه آهن بوشهر به شیراز به طول 450 کیلومتر عملیات اجرایی آن انجام شد.

,

گراوند با اشاره به حوزه آب، بیان کرد: بیش از 90درصد تامین آب شرب استان بوشهر وابسته به استانهای همجوار است که با برنامه ریزی هایی که انجام شد افزایش چند برابری در تولید آب داشته ایم.

,

http://sepas.ir/uploads/543810IMG_0043.jpg

, http://sepas.ir/uploads/543810IMG_0043.jpg,

استاندار بوشهر عنوان کرد: با توجه به اینکه سال گذشته شهرستان دشستان تابستان سختی را گذراند به همین منظور 14 حلقه چاه حفاری، چند ایستگاه آبشیرین کن احداث و 10میلیارد تومان برای بهسازی شبکه آبی هزینه شده است.

,

رئیس شورای تامین استان خاطرنشان کرد: همه پروژه های نیمه تمام تکمیلی شده است و سیاستی که امروز دنبال می کینم این است تا اعتبار پروژه ای تامین نشده است اجازه کلنگ زنی به هیچ دستگاه اجرای نخواهم داد.

,

وی ادامه داد: در سالی که گذشت 1165 پروژه با اعتبار 2هزار میلیارد تومان افتتاح شده است و به مردم قول می دهم هر پروژه ای که کلنگ زنی کرده ام به بهره برداری خواهم رساند.

,

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین ملاک های ارزیابی مدیران تعامل با رسانه ها قرار داده ایم تا بتواند با استفاده از ظرفیت های موجود خدماتی که ارائه می دهد به همه مردم بیان کند.

,

http://sepas.ir/uploads/918476IMG_0034.jpg

, http://sepas.ir/uploads/918476IMG_0034.jpg,

گراوند با اشاره به حوزه اقتصادی اذعان کرد: یکی از میدران اقتصادی استان بوشهر فردا معرفی خواهد شد که انتظار داریم در حوزه خود تحولاتی ایجاد کند و اگر مدیری در بخش کاری خود توان اجرایی نداشته باشد قطعا تودیع خواهد شد.

,

وی با اشاره به سختی ها در بودجه افزود: امروز صدای توپ و تانک نیست، توپ وتانک ها در اتاق فکرهای آمریکا علیه ایران مستقر شده است که لازم است در کشور با کنار هم قرار گرفتن از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم.

,

استاندار بوشهردر پاسخ به سوال خبرنگار سپاس در خصوص افتتاح خیابانی در محله جنوبی شهر که انتهای آن بن بست است، گفت: جاده ای که احداث شد بر اساس مصوبات باید نیروگاه اتمی برای تکمیل آن 13 میلیارد تومان اختصاص دهد که در حال پیگیری آن هستیم.

, سپاس , سپاس,

http://sepas.ir/uploads/813108IMG_0027.jpg

, http://sepas.ir/uploads/813108IMG_0027.jpg,

رئیس شورای تامین استان در پاسخ به سوال دوم سپاس در خصوص عدم تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آزادی، افزود: تغییرات در مدیریت شهری باعث شد روند اجرایی پروژه با سختی مواجهه شود اما اقداماتی جهت ساماندهی انجام شده است و پروژه را تکمیل خواهیم کرد.

, سپاس , سپاس,

وی با اشاره به صف های عرضه کالا، گفت: خیلی با صف ها بیگانه نیستیم و صف هایی که برای توزیع شکر ایجاد شد به دلیل بی تدبیری در مدیریت توزیع انجام شد که با مدیریتی که انجام شد صف ها شکسته شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه