اخبار داغ

یک استاد حوزه و دانشگاه:

امام جمعه باید به مباحث فساد و مستضعفان جامعه ورود کند

امام جمعه باید به مباحث فساد و مستضعفان جامعه ورود کند
یک استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه ما بازوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه و آماده کمک به او هستیم، گفت: باید موضوع فساد و وضعیت مستضعفان جامعه با حضور امام جمعه مطالبه شود و امام جمعه به این مباحث ورود کرده و رسانه‌ها نیز حمایت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدمجتبی حسینی‌یمین امروز در گفت‌وگو با نافع با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین مطالبه‌های بیانیه گام دوم و نقطه ثقل آن امید است، اظهار کرد: امیدی که رهبر انقلاب از آن سخن می‌گوید یک امید کاذب نیست بلکه امید صادق و متکی به واقعیت‌های عینی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع ,

وی افزود: جوانان به دلیل انگیزه، علاقه و طراوت باید پیشگام شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن باشند و رسانه‌ها نیز امید را در جامعه منتشر کنند.

,

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امروز اولین جهاد، شکستن فضای رسانه‌ای در جامعه است، گفت: باید ارتش سایبری ایجاد شود و برای این کار یک عده پیاده نظام و یک عده سواره نظام می‌خواهیم.

,

وی اضافه کرد: در بحث سواره نظام در وضعیت خوبی قرار داریم و تحلیل‌های دقیقی از این افراد را می‌بینیم اما در بحث پیاده نظام با مشکلاتی روبرو هستیم و آن این است که افراد به انعکاس اخبار تبریک و تسلیت روی می‌آورند و این کافی نیست.

,

حسینی‌یمین بیان کرد: نباید جوانگرایی را بیش از حد برجسته و انتظاراتی را ایجاد کنیم اما جوانان به دلیل انگیزه بیشتر، پاک دست بودن و مستقل بودن تأثیرات مثبتی خواهند داشت.

,

وی با بیان اینکه ما بازوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه  و آماده کمک به او هستیم، تأکید کرد: باید موضوع فساد و وضعیت مستضعفان جامعه با حضور امام جمعه مطالبه شود و امام جمعه به این مباحث ورود کرده و رسانه‌ها نیز حمایت کنند.

,

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: امام جمعه باید با مردم نشست و برخاست بیشتری داشته باشد و به مشکلات مردم رسیدگی کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه