اخبار داغ

ماجرای نازنین زاغری و کاسه زیر نیم کاسه انگلیسی‎ها/فتوینوز

ماجرای نازنین زاغری و کاسه زیر نیم کاسه انگلیسی‎ها/فتوینوز
ماجرای «زاغری» شهروند ایرانی-انگلیسی که به عنوان مدیر پروژه در شرکت رسانه‌های گروهی «تامسون رویترز» فعالیت می‌کرد، فرودین‌ماه سال 1395 در تهران دستگیر شد، هر روز ابعاد تازه تری به خود می گیرد.
[

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  موضوع «نازنین زاغری راتکلیف» برای انگلیسی‌ها از نان شب هم واجب تر شده است. بعد از اینکه وزیر خارجه پیشین انگلیس یعنی «بوریس جانسون» آن گاف معروف درباره علت واقعی حضور زاغری در ایران را داد و بر خلاف ادعای رسانه‌های انگلیسی که مطرح می کردند وی برای دیدار خانواده اش به ایران آمده است، جانسون بیان کرد که زاغری در ایران در حال آموزش روزنامه نگاران در ایران بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی گفت: «وقتی بررسی می‌کنم ببینم نازنین زاغری راتکلیف در حال انجام چه کاری بوده می‌بینم که او، - آنطور که من می‌‌دانم- فقط در حال آموزش روزنامه‌نگاری بوده است.»
, وی گفت: «وقتی بررسی می‌کنم ببینم نازنین زاغری راتکلیف در حال انجام چه کاری بوده می‌بینم که او، - آنطور که من می‌‌دانم- فقط در حال آموزش روزنامه‌نگاری بوده است.», وی گفت: «وقتی بررسی می‌کنم ببینم نازنین زاغری راتکلیف در حال انجام چه کاری بوده می‌بینم که او، - آنطور که من می‌‌دانم- فقط در حال آموزش روزنامه‌نگاری بوده است.»,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه