اخبار داغ

عضو شورای شهر یزد:

نمره عملکرد شورای شهر یزد در سال ۹۷ قابل قبول نیست

نمره عملکرد شورای شهر یزد در سال ۹۷ قابل قبول نیست
عضو شورای شهر یزد گفت: نظر من شورای شهر یزد در سال 97 نمره خوبی نمی گیرد؛ اما مردم باید بگویند که از عملکرد شورای شهر راضی هستند یا خیر؟ و نتیجه این عملکرد را در انتخاب خود جست و جو کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عضو شورای شهر یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با مهمترین اتفاق سال 1397 گفت: به نظر من مهمترین اتفاق سال 97 این بود که برای اولین بار در تاریخ، استان یزد در یک دوره نه استاندار داشت، نه فرماندار داشت و نه شهردار.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

سید باقر کاشفی پور، شیرین ترین اتفاق سال 97 را ادامه روند ثبت جهانی یزد دانست و گفت: ادامه روند ثبت جهانی یزد و همچنین انتخاب یزد به عنوان شهر پایدار جهانی، شیرین ترین اتفاقی بود که در سالجاری رقم خورد.

,

رفتن جمالی نژاد از شهرداری یزد تلخ ترین اتفاق سال بود

, رفتن جمالی نژاد از شهرداری یزد تلخ ترین اتفاق سال بود, رفتن جمالی نژاد از شهرداری یزد تلخ ترین اتفاق سال بود,

وی در رابطه با تلخ ترین اتفاق سال 97 نیز اذعان داشت: رفتن دکتر جمالی نژاد از شهرداری یزد و بدون شهردار ماندن شهر یزد تلخ ترین اتفاق سال 97 بود.

,

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر در پاسخ به این سئوال که به عملکرد شورای شهر یزد در سال 97 چه نمره ای می دهید؟ گفت: من خودم نمی توانم به عملکرد خودم به عنوان عضو شورای شهر نمره بدهم؛ چراکه اگر عدد غیرمعقولی را بگویم همین خود شما به عنوان خبرنگار و بقیه مردم از من می پرسند اگر نمره شما این است؟ پس چرا شهر یزد هنوز شهردار ندارد؟

,

مردم نتیجه عملکرد شورای شهر را در انتخاب خود جست و جو کنند

, مردم نتیجه عملکرد شورای شهر را در انتخاب خود جست و جو کنند, مردم نتیجه عملکرد شورای شهر را در انتخاب خود جست و جو کنند,

وی ادامه داد: به نظر من شورای شهر یزد در سال 97 نمره خوبی نمی گیرد؛ اما کسی که باید امروز نمره بدهد مردم هستند؛ مردم باید بگویند که از عملکرد شورای شهر راضی هستند یا خیر؟ و نتیجه این عملکرد را در انتخاب خود جست و جو کنند.

,

کاشفی پور تشریح کرد: برای اولین بار مردم یزد به صورت لیستی و حزبی به کاندیداهای شورای شهر رای دادند و از بیش از 400 کاندیدا 12 نفر را انتخاب کردند؛ هرچند که برخی از افراد فارغ از گرایش سیاسی و مستقل وارد شدند اما باید در نظر داشت ورود افراد سیاسی با نگاه حزبی، شورای شهر را به حیات خلوت احزاب سیاسی تبدیل می کند.

,

سال 98 برای شهرداری سال سختی خواهد بود

, سال 98 برای شهرداری سال سختی خواهد بود, سال 98 برای شهرداری سال سختی خواهد بود,

وی در رابطه با سال آینده، گفت: سال 98 برای شهرداری سال سختی خواهد بود چراکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی و خودگردان است و قطعا تورم و فشار اقتصادی بر روی مردم به منابع درآمدی شهرداری که عموماً از عوارض تامین می شود نیز تاثیر می گذارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه