اخبار داغ

در پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت؛

کشور با نفس مادران شهداء و دعای جانبازان شیمیایی بیمه است/ شهداء درس آزادی و ایثار به ما آموختند

کشور با نفس مادران شهداء و دعای جانبازان شیمیایی بیمه است/ شهداء درس آزادی و ایثار به ما آموختند
وزیر بهداشت گفت: تا زمانی که آه مادران شهداء در سحرگاه کشور می دمد و دعای خیر جانبازان شیمیایی برای تداوم کشور جاری است هیچ اتفاقی برای جمهوری اسلامی ایران نخواهد افتاد و کاملا بیمه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس؛ پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مهمانی وزیر بهداشت، خانواده شهدای وزارت بهداشت، نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، اعضاء شورای تامین استان و جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در سالن لیان بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

http://sepas.ir/uploads/149434IMG_0102.jpg

, http://sepas.ir/uploads/149434IMG_0102.jpg,

مسعود نمکی وزیر بهداشت در پنجمین یادواره شهدای وزارت بهداشت در بوشهر با اشاره به اینکه همه چیز مدیون شهدان هستیم، گفت: شهدا درس هایی به ما آموختند که امروز در هیچ مکتبی قادر به آموزش آن نیست.

,

وزیر بهداشت اظهار کرد: خانواده شهدا درس هایی آموخته اند که روز یکی از فرزندان شهدا با لبخند پر معنا مطرح می کرد آرزو دارم پدر را در خواب ببینم، این نشان از گذشت و ایثار خانواده شهدا است.

,

http://sepas.ir/uploads/25289IMG_0092.jpg

, http://sepas.ir/uploads/25289IMG_0092.jpg,

نمکی افزود: خانواده شهداء آموخته اند که در هر شرایطی عزت و سربلنی ایران اسلامی را نادیه نگیرند که نمونه آن در هفته های گذشته وزارت بهداشت در حالی که 5 شهید اورژانس تقدیم میهم کرد، اما قبل از رسیدگی به هر اموری سلامت بیمار و فرزندش که از دورترین روستای چهارمحل و بختیاری بودند الویت قرار داد، که این درس گذشت است که شهداء به ما آموختند.

,

وی عنوان کرد: شهدا درس های در بیرون از مرزها به ما تدریس کردند و نشان دادند کوچکترین تعرضی به خاک ایران شود، مورد برخورد قرار گرفت و مردم همیشه سربلند و شهید پرور ایران مقابل توطئه ها می ایستند.

,

http://sepas.ir/uploads/430985IMG_0072.jpg

, http://sepas.ir/uploads/430985IMG_0072.jpg,

وزیر بهداشت بیان کرد: روز در دوره های گذشته درحالی که کشور با همه کشورهای ابرقدرت در جنگ بود، آرزوی سلاح کلاش داشتیم، اما امروز به مدد خون شهدا در ز مانی که هیچ جنگ سختی در پیش نداریم به پیشرفته ترین سلاح های روز تجهیز شده ایم که شهداء نشان دادند این مملکت با هیچ کس شوخی ندارد.

,

وزیر بهداشت تاکید کرد: تا زمانی که آه مادران شهداء در سحرگاه کشور می دمد و دعای خیر جانبازان شیمیایی برای تداوم کشور جاری است هیچ اتفاقی برای جمهوری اسلامی ایران نخواهد افتاد و کاملا بیمه هستیم.

,

http://sepas.ir/uploads/293737IMG_0103.jpg

, http://sepas.ir/uploads/293737IMG_0103.jpg,

در ادامه برنامه از کتاب کبوتران سلامت و تمبر یادواره شهداء توسط مسئولین و خانواده شهداء رونمایی شد.

,

http://sepas.ir/uploads/155395IMG_0126.jpg

, http://sepas.ir/uploads/155395IMG_0126.jpg,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه