اخبار داغ

یادداشت؛

کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در تنگستان و دشتی

کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس یازدهم در تنگستان و دشتی
بر اساس اخبار دریافتی از شهرستانهای تنگستان و دشتی و منابع نزدیک و وابسته به این جریانها و برخی شنیده ها، افراد ذیل به احتمال قوی قصد ورود به رقابتهای انتخاباتی مجلس یازدهم را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، بر اساس اخبار دریافتی از شهرستانهای تنگستان و دشتی و منابع نزدیک و وابسته به این جریانها و برخی شنیده ها، افراد ذیل به احتمال قوی قصد ورود به رقابتهای انتخاباتی مجلس یازدهم را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

معمولا یکسال مانده به انتخابات مجلس، جو سیاسی کم کم بر کشور سایه می افکند و شهرستانهای تنگستان و دشتی نیز جدای از این جریانات نیستند.

,

قطعا فضای انتخاباتی سال آینده بسیار داغ خواهد بود و این حرارت در برخی از حوزه های انتخابیه ممکن است بسیار فراتر از معمول باشد.

,

 

,

نگاهی اجمالی به نوع و نحوه فعالیت شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی در شهرستانهای تنگستان و دشتی در ماه‌های اخیر نشانگر آن است که جریانات سیاسی موجود در استان به فاصله حدود یک سال تا انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی که ماه‌های پایانی سال آینده برگزار می‌شود، درصدد حضور در صحنه رقابت هستند و در حال ترتیب دادن ساز و برگ لازم برای یک رقابت فراگیر هستند.

,

, ,

بخصوص آن که این روزها ظرفیت فضای مجازی نیز به کمک افراد آمده و بیان دغدغه‌ها و نگاه‌های آنان در حوزه‌های مختلف را نیز آسان‌تر از گذشته نموده است.

,

با این حال این لیست انتخاباتی از روی احتمالات می باشد، طلب می کند که افراد و گروه هایی که دنبال کاندیداتوری و انتخابات مجلس هستند روابط محکم تری را با رسانه ها بوجود آورند و با گفتگو و مصاحبه و ارائه مطالب متنوع خود را هر چه بیشتر در معرض افکار عمومی قرار دهند.

,

هر چند تا زمان انتخابات فاصله یکساله  داریم ولی این زمان بسیار کم و بسان یک چشم به هم زدن به سر می آید.

,

لذا کاندیداهای قطعی و احتمالی از این فرصت استفاده جسته و با رقابت رفاقتی زمینه حضور هر چه بیشتر مردم و رقبا را فراهم آورند.

,

نتیجه تصویری برای انتخابات

, نتیجه تصویری برای انتخابات,

بی شک ساکنان این دو شهرستان حضوری پر رنگ پای صندوق های رای در انتخابات مجلس یازدهم داشت اما همچنان این سوال تا آن زمان بی پاسخ خواهد ماند که چه کسانی از شهرستانهای تنگستان و دشتی بر صندلی های سبز مجلس یازدهم خواهند نشست؟

,

تنگستان نما به لیستی از چهره‌های برجسته و در معرض کاندیداتوری انتخابات آینده این دوشهرستان دست یافته است که اگر چه ممکن است در آینده‌ای نزدیک دستخوش تغییراتی شود اما کامل‌ترین لیست از نیروهایی است که تا اسفند 97 به طور میدانی و یا در قالب فعالیت‌هایی محدود در معرض کاندیداتوری قرار دارند.

,

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، شهریاری نماینده فعلی، دولاح کاندیدای انتخابات دوره های هشتم و نهم مجلس، مختار پزشک فعال اجتماعی، علی کمالی استاد دانشگاه، حسن قلندری معاونت تربیت بدنی اداره کل آموزش وپرورش استان، سید محمد مهدی پورفاطمی نماینده چهار دوره حوزه انتخابیه و علی زینبی معاون سیاسی امنیتی استانداری بوشهر از جمله کاندیداهایی هستند که مردم از هم اکنون نام بخشی از آنها را زمزمه می کنند.

,

هر چند برخی از این کاندیداها از اواخر نیمه اول سال جاری، اقدامات انتخاباتی خود را در لایه های مختلف از نشست های شبانه تا حضور در انواع و اقسام مراسم ها از جمله ختم متوفیان آغاز کرده اند اما انتظار می رود که با شروع تعطیلات نوروزی شاهد فصلی جدید از تبلیغات پیش از موعود باشیم.
 

,
,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه