اخبار داغ

اختتامیه همایش ملی نشان محبت در بوشهر؛

بوشهر استان دارالولایه و دارالحماسه است/ بسیجیان بوشهری برای کمک نقدی ساخت صحن های حضرت زهرا(س) پیشگام شدند

بوشهر استان دارالولایه و دارالحماسه است/ بسیجیان بوشهری برای کمک نقدی ساخت صحن های حضرت زهرا(س) پیشگام شدند
نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارالحماسه و دارالولایه است که در این دو حوزه توانسته دستاوردهای بسیار زیادی داشته باشد و روز به روز در حال افزایش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس ؛ همایش نشان محبت با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیت کشور در بیش از 19 استان کشور برگزار شد که در این مراسم از مسئولین و دست اندرکاران عتبات عالیات و ستادهای بازسازی عتبات کشور تقدیر شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

http://sepas.ir/uploads/818547IMG_5765.jpg

, http://sepas.ir/uploads/818547IMG_5765.jpg,

بوشهر استان دارالولایه و دارالحماسه است

, بوشهر استان دارالولایه و دارالحماسه است,

آیت الله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارالحماسه و دارالولایه است که در این دو حوزه توانسته دستاوردهای بسبار زیادی داشته باشد و روز به روز در حال افزایش است.

,

امام جمعه شهر بوشهر اظهار کرد: دارالولایه به این منظور است که استان بوشهر از همان ابتدا بنام ولایت رقم خورده است و ارادت ویژه ای به سید و سالار شهیدان دارند که در ایام محرم و صفر، مردم بوشهر دارای سبک های خاصی برای عزاداری هستند.

,

http://sepas.ir/uploads/546659IMG_5758.jpg

, http://sepas.ir/uploads/546659IMG_5758.jpg,

نماینده مقام معظم رهبری در استان افزود: مردم بوشهر در اولین قدم، اهل بیتی هستند و قدم دوم کربلایی شدند و در قدم سوم خادم اهل بیت هستند که این سه قدم می تواند مهمترین گام های دنیایی و اخروی باشد.

,

صفایی بوشهری بیان کرد: دارالحماسه به این منظور است که مردم استان بوشهر با هدایت علما و سردارانی چون رئیسعلی دلواری در مقابل استعمار با نگاه حسینی، دشمنان را در هم کوبیدند و در ایام دفاع مقدس حماسه آفریدند و هزاران شهید تقدیم اسلام کردند و امروز در راستای ولایتمداری حماسه ای جدید خلق کرده اند.

,

وی تصریح کرد: مردم بوشهر همگی هدیه ای بزرگ برای اهلبیت دارند که قلب های آنان است و با هر توانی که دارند در بازسازی عتبات عالیات گام های موثری بر می دارند و قطعا استان بوشهر در بالاترین رتبه به جهت بازسازی عتبات عالیات قرار خواهند داشت.

,

http://sepas.ir/uploads/204201IMG_0207.jpg

, http://sepas.ir/uploads/204201IMG_0207.jpg,

صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر نه تنها در بازسازی فعالیت دارد بلکه فرهنگ ایثار را در استان شکل داده است و نام بوشهر با کربلا، نجف، سامرا و کاظمین عجین شده است.

,

 

,

بسیجیان بوشهری برای کمک نقدی ساخت صحن های اهلبیت پیشگام شدند

, بسیجیان بوشهری برای کمک نقدی ساخت صحن های اهلبیت پیشگام شدند,

پیش از ظهر امروز اختتامیه همایش ملی نشان محبت با حضور نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، استاندار بوشهر، جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، اعضاء شورای تامین و شورای اداری استان، خادمین ستاد بازسازی عتبات عالیات و مهمانان ویژه سید جواد هاشمی بازیگر تلویزیون و طالقانی ورزشکار و مداح اهل بیت نریمانی حضور داشتند.

,

سهراب انبارکی معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در این مراسم گفت: افتخار این است که سبزپوشان مدافع مرزهای اسلام، امروز در حال خدمت به سید و سالار شهیدان هستند و در کنار مردم صمیمی بوشهر در رزمایش اهل بیت حضور داشتیم.

,

http://sepas.ir/uploads/74944_MG_3600.jpg

, http://sepas.ir/uploads/74944_MG_3600.jpg,

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: امروز مهمترین محرومیت در استان بوشهر، کالا و ارائه خدمات دنیایی نیست، بلکه بالاترین محرومیت فاصله با حرم های اهل بیت است که مردم استان بوشهر با قلب های خود این فاصله را کاهش داده اند.

,

انبارکی افزود: همه مجموعه بسیج و سپاه در استان بوشهر برای حضور در رزمایش بزرگ فرهنگی حضور فعال دارند به گونه ای که بسیاری از پشتیبانی و ارائه خدمات در ستاد بازسازی عتبات عالیات توسط بسیجیان انجام شده است.

,

وی با اشاره به میثاق نامه ستاد بازسازی عتبات عالیات، تاکید کرد: پیرو میثاق نامه ستاد بازسازی در استان بوشهر هر بسیجی مبلغ 20هزار تومان به حساب ستاد بازسازی واریز خواهد کرد مبلغی بالغ بر 5 میلیارد تومان خواهد بود.

,

بوشهر جزء اولین های کشور در ستاد بازسازی

, بوشهر جزء اولین های کشور در ستاد بازسازی ,

جلال معاب معاون ستاد بازسازی کشور گفت: اتفاقی که در استان بوشهر در حوزه ستاد بازسازی شکل گرفته است نشان از افتخار و ارادت مردم استان به ساخت صحن حضرت زهرا(س) است که با حمایت مردم صحن را خواهیم ساخت.

,

معاون ستاد بازسازی کشور اظهار کرد: بوشهری ها همیشه در عرصه اهل بیت پیشگام بوده اند که در بازسازی جزء اولین ها در سطح کشور هستند.

,

http://sepas.ir/uploads/414511IMG_5833.jpg

, http://sepas.ir/uploads/414511IMG_5833.jpg,

جلال معاب افزود: تلاش ها و فعالیت هایی که مردم استان بوشهر در بازسازی داشته اند قطعا باعث خیر و برکات در دنیا و سعادت در آخرت خواهد شد.

,

اعتبارات دولتی در ستاد بازسازی هیچ نقشی ندارد

, اعتبارات دولتی در ستاد بازسازی هیچ نقشی ندارد,

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در این همایش گفت: با توجه به اینکه استان بوشهر در راستای خدمت به اهلبیت پیشگام است در همه پروژه های ستاد بازسازی از ظرفیت مردم استفاده شده است و هیچ هزینه ای از اعتبارات دولتی استفاده نکرده ایم.

,

استاندار بوشهر اظهار کرد: عشق به اهلبیت زمینه ساز رسیدن به عشق خداوند است، اگر امروز بوشهر میزبان برگزاری اختتامیه نشان محبت است افتخاری است که نسیب مردم استان بوشهر شده است که در کنار خلیج فارس با آرامش زندگی کنند.

,

گراوند افرود: رئیس جمهور آمریکا می گوید دلارها هزینه می کنیم اما باید شبانه به عراق سفر کنیم، اما امروز به برکت خون شهداء در هر ساعات از شبانه روز مردم ایران به کربلا سفر می کنند که به برکت ولایتمداری است.

,

بدرقه مردم با چشمان اشک آلود از سه پروژه مهم ستاد بازسازی

, بدرقه مردم با چشمان اشک آلود از سه پروژه مهم ستاد بازسازی,

رضا مطاف رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر گفت: ستاد بازسازی استان بوشهر از جمله مجموعه های فعال کشور است که توانست پل ارتباطی مردم و اهلبیت باشد که از سال 82 فعالیت رسمی خود در قالب اعزام نیرو و کمک های نقدی و غیر نقدی آغاز کرد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر اظهار کرد: در سال 92 با همکاری و هماهنگی مردم و مسئولین استانی پروژه ساخت خیمه گاه حضرت ابوالفضل (ع) کلید خورد که پس از تکمیلی با اشکان مردم بدرقه و در شهر کربلا نصب شد.

,

http://sepas.ir/uploads/535335IMG_3544.jpg

, http://sepas.ir/uploads/535335IMG_3544.jpg,

مطاف افزود: دومین پروژه ای که توسط استان بوشهر اجرا شد ساخت دو نیم ضریح حضرت قاسم ابن الحسن(ع) و ضریح سیدالشهدا بود که این پروژه هم با همراهی چند هزار نفری مردم راهی شهر کربلا و بدون هیچ نواقصی توسط استاد کاران ایران نصب شد.

,

وی بیان کرد: تا سال 97 هر تعهدی که نسبت به ستاد بازسازی عتبات عالیات داشته ایم  با پشتیبانی مستقیم و دلگرمی مردم عملی شد.

,

رئیس ستاد بازسازی عتبات استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر در اربعین گذشته توانست در یک حرکت کاملا مردمی 54 موکب در مسیر زائرین کربلا ایجاد کند که 5 موکب مرز شلمچه، دو موکب شهر نجف، 10 موکب در مسیر نجف به کربلا، 18 موکب در کربلا مستقر شدند.

,

مطاف ادامه داد: موکب های استان بوشهر نزدیک به 35هزار نفر خدمات ارائه دادند و در هر وعده غذایی بیش از 94 هزار نفر را سرویس می دادند که 1250 نفر خادم و 60 پزشک جهت ارائه خدمات اعزام شدند.

,

http://sepas.ir/uploads/420371IMG_5835.jpg

, http://sepas.ir/uploads/420371IMG_5835.jpg,

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: نیروهای متخصص در همه رشته ها جهت بازسازی در طول سال به عتبات اعزام می شوند و در حال حاضر 730 نفر در لیست اعزامی قرار دارند که اعزام آنها حداقل یک ماه طول می کشد؛ افرادی که عزام می شوند هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی کنند.

,

در این مراسم سید جواد هاشمی به نیابت از 500 شهید کشور مبلغ قابل توجهی به حساب ستاد بازسازی عتبات عالیت کشور واریز خواهد کرد.

,

http://sepas.ir/uploads/339293IMG_5831.jpg

, http://sepas.ir/uploads/339293IMG_5831.jpg,

در ادامه برنامه مداحی توسط نریمانی فضای سالن را کربلایی کرد و هنگام مداحی پرچم بارگاه سیدسالار شهیدان و حضرت ابوالفضل مردم را تبرک کرد.

,

این برنامه به صورت زنده از شبکه دوم سیما پخش شد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه