اخبار داغ

در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کنگره شهدای کرمان مطرح شد؛

کنگره شهدای کرمان الگویی برای سایر استانهاست

کنگره شهدای کرمان الگویی برای سایر استانهاست
حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کنگره شهدای کرمان گفت: کنگره شهدا الگویی برای سایر استان های کشور شد و همه بدانند که اگر بخواهند کار خوب انجام شود این امر شدنی است و این توان و ظرفیت را در مدیران خود مشاهده کردیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از راه آرمان ؛ پیش از ظهر امروز مراسم تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان کنگره 6500 شهید استان کرمان در سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان با حضور ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ، حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان ، فدایی استاندار کرمان و جمعی از مسئولین کمیته های کنگره و دبیران آن ها برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان با اشاره به این که کنگره شهدا یکی از رخدادهای بزرگ در سطح کرمان و کشور بوده است ؛ اظهار داشت : از تمامی دست اندرکاران کنگره به ویژه سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و مسئولین اجرایی استان و همه کسانی که در برگزاری این کنگره تلاش کردند تا کنگره به بهترین وجه انجام شود کمال تشکر را دارم .

,

وی گفت : تمام دارایی ما از شهداست پس با کمال ادب و احترام در برابر مقام شاخص شهدا تکریم و تعظیم می کنیم .

,

علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد : کنگره شهدا الگویی برای سایر استان های کشور شد و همه بدانند که اگر بخواهند کار خوب انجام شود این امر شدنی است و این توان و ظرفیت را در مدیران خود مشاهده کردیم .

,

امام جمعه کرمان با بیان این که اولین پیام کنگره شهدا این بود که بسیاری از مشکلات در استان را می توان با این نگاه بر طرف کرد ، اضافه کرد : اولین خصوصیت این نگاه مدیریت جهادی از جنس 8 سال دفاع مقدس بود که دارای مشخصات و ویژگی هایی است و در کنار پرکاری و تلاش و فعالیت آن اکسیر اصلی که اخلاص است در جا به جای این فعالیت دیده شد .

,

وی بیان کرد : اخلاص 8 سال دفاع مقدس سبب شد تا در روزهای اخیر سردار سلیمانی یکی از رزمندگان و سرداران رشید استان نشان ذوالفقار را از دست فرماندهی کل قوا دریافت کند؛ این اتفاق مهم را به همه مردم ایران و کرمانی ها تبریک می گوییم و همین اخلاص بود که سردار سلیمانی را به چنین درجه ای رساند.

,

علیدادی سلیمانی افزود : نکته دوم مدیریت همراه با همدلی ، وحدت و حول ولایت فقیه بود که همه مجموعه های استانی در کنار نیروهای نظامی با وحدت و همدلی برنامه بسیار عظیمی را طراحی کردند .

,

امام جمعه کرمان ادامه داد : نکته دیگر مدیریتی کاملا درون گرا بود که از همه ظرفیت های داخلی استان استفاده شد تا این کنگره در تاریخ ماندگار شود و امیدواریم در آینده شاهد تکمیل کنگره و خیرات آن باشیم .

,

در ادامه مراسم محمدجواد فدایی استاندار کرمان گفت : دریافت نشان ذوالفقار حاج قاسم سلیمانی از سوی مقام معظم رهبری را تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم منش و رفتار سردار سلیمانی سر لوحه کار دیگران قرار گیرد .

,

وی گفت : تمام کسانی که در جریان کنگره شهدا فعالیت داشته اند هدفشان اخلاص در راه خداوند بوده است بنابراین بهترین فلسفه جلسه تقدیر و تشکر طبق فرموده خداوند این است که اگر شکرگذار باشید نعمتم را افزایش می دهم.

,

استاندار کرمان ابراز داشت : این تقدیر و شکرگزاری به این معناست که ما انرژی بیشتری برای انجام کارها دریافت می کنیم و زحمات و تلاش های افراد در برگزاری کنگره را نادیده نمی گیریم و تشکر می کنیم و امیدواریم این جلسه شروعی برای سایر اهداف باشد تا شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه باشیم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه