اخبار داغ

مدیر کل کمیته امداد استان تهران خبر داد:

آمار اولیه کمک مردم استان تهران به جشن نیکوکاری/ تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان ثبت شده است

آمار اولیه کمک مردم استان تهران به جشن نیکوکاری/ تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان ثبت شده است
مدیر کل کمیته امداد استان تهران از آمار اولیه کمک های مردمی به جشن نیکوکاری در سال 97 خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 12 میلیارد تومان کمک به صورت نقدی و غیر نقدی ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا شیران با بیان اینکه جشن نیکوکاری از ماه ها قبل آغاز شده و همچنان کمک های مردمی ادامه دارد، افزود: علاوه بر برگزاری جشن نیکوکاری که در روزهای پانزدهم، شانزدهم و هفدهم اسفندماه برگزار شد در قالب های دیگری از جمله جشن گلریزان، شوق دیدار و تامین پوشاک شب عید کودکان نیازمند که توسط ادارات کمیته امداد در سراسر استان برگراز می شود، کمک های مردمی دریافت و در اولین فرصت به دست نیازمندان می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار عیدی برای همه برگزار شد، ادامه داد: توزیع کمک های مردمی بین نیازمندان آغاز شده است و تلاش می کنیم تا پایان سال همه نیازمندان از این کمک ها بهره مند شوند.
,
 
,
مدیر کل کمیته امداد استان تهران به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان تهران اشاره و بیان کرد: هم اکنون 70 هزار خانوار با جمعیت 130 هزار نفری از خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می شوند.
,
 
,
شیران ضمن تشکر و قدردانی از حضور چشمگیر مردم در جشن نیکوکاری امسال ادامه داد: کمک های مردمی نسبت به آمار اولیه سال گذشته بیش از 41 درصد رشد داشته است.
,
 
,
وی ضمن دعوت از خیران و نیکوکاران برای کمک به نیازمندان به ویژه تامین پوشاک شب عید کودکان نیازمند گفت: خیران و مردم نوع دوست می‌توانند با استفاده از کد دستوری #۰۲۱*۸۸۷۷* و تلفن ثابت ٧٣۵۵ کمک‌های خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه