اخبار داغ

فرمانده سپاه ثارالله کرمان عنوان کرد؛

مهر تایید رهبری بر فعالیتهای کنگره شهدای کرمان/سردار سلیمانی در ارتقای ارزش های نظام نقش مهمی دارد

مهر تایید رهبری بر فعالیتهای کنگره شهدای کرمان/سردار سلیمانی در ارتقای ارزش های نظام نقش مهمی دارد
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان بر تمامی کارهای ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان مهره تایید زدند و این افتخاری برای مردم کرمان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مراسم تجلیل از دست اندرکاران کنگره 6500 شهید استان کرمان ضمن گرامیداشت ماه رجب و بهار طبیعت اظهار داشت :  به سردار رشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی به خاطر دریافت نشان ذوالفقار که بالاترین نشان در نظام جمهوری اسلامی است تبریک و تهنیت می گوییم و خوشحالیم خطه کرمان چنین افرادی را تربیت و تحویل جامعه داده است که در سطح اسلام و جهان تاثیر گذار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی گفت : حاج قاسم در ارتقای ارزش های نظام و عالم نقش مهمی دارد و امیدواریم خداوند نعمت ولایت را بر ما و ملت های جهان مستدام بدارد و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری ما با سردار سلیمانی کارها داریم و ان شاالله در نهایت کار شهادت نصیب وی شود .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : از امام جمعه کرمان به دلیل حمایت و راهنمایی هایشان در طول یکسال و نیم فعالیت در راستای کنگره تشکر و تقدیر می کنم ؛ همچنین از استانداران قبلی و فعلی و مسئولین کمیته ها ی ۲۰ گانه کنگره و دبیران این کمیته ها و تمامی عزیزانی که در ۲۳ شهرستان فعالیت کرده اند کمال تشکر را دارم .

,

ابوحمزه عنوان داشت : در دیدار با مقام معظم رهبری ایشان بر تمامی کارهای ستاد کنگره 6500 شهید استان کرمان مهره تایید زدند و این افتخاری برای مردم کرمان است که ایشان چنین تعابیری نسبت به شهدا و مردم کرمان فرمودند و خداوند را بر همه این نعمت ها شاکریم و امیدواریم خداوند این توفیق را به ما دهد تا وظایف خود را به نحوه احسن انجام دهیم.

,

کنگره 6500 شهید استان بهترین الگو برای برگزاری کنگره ها در کشور شد

, کنگره 6500 شهید استان بهترین الگو برای برگزاری کنگره ها در کشور شد,

وی توضیح داد : مقام معظم رهبری سه ویژگی مهم را در مدیران باعث موفق بودن کارها می دانند ؛بنابراین تبلور و تجلی کنگره شهدا در سه نکته تقوا ، شجاعت و خودآگاهی است که بهره گیری از این سه محور زمینه و بستری شد تا طبق گفته رئیس بسیج مستضعفین کشور کنگره 6500 شهید استان بهترین الگو برای برگزاری کنگره ها در کشور شود تا دیگر استان ها برای برگزاری کنگره ها آن کارها را در دستور کار قرار دهند .

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که اکنون بعد از گذشت یک سال و نیم فعالیت و تلاش وافر ستاد کنگره کرمان الگویی برای سایر استان های کشور شده است ، ابراز داشت : در این کنگره از چهار کشور جهان و یازده استان کشور مهمان حضور داشتند و در یک جمله همه عزیزان مخلصانه برای پیاده سازی منویات مقام معظم رهبری پای کار آمدند و این باید الگویی برای همه مدیران در بخش های مختلف شود تا با بهره‌گیری از تقوا ،شجاعت و خودآگاهی همه گره ها برطرف شوند.

,

ابوحمزه ادامه داد : بسیاری از گره های استان را می توان با الگو برداری از کنگره شهدا باز کرد و در سپاه و بسیج این آمادگی را داریم تا در هر بخشی برای کمک به مشکلات مردم بدون هر گونه چشم داشتی کار انجام دهیم زیرا توان ،ظرفیت و آگاهی را داریم تا مسکلات را حل کنیم .

,

وی اضافه کرد : همانطور که کنگره شهدای استان برای سایر استان ها الگو شد مدیران ما هم می توانند برای ۳۱ استان دیگر کشور الگو باشند ؛ مردم در 22 بهمن 97 سنگ تمام گذاشتند و هیڃ بهانه ای از مسئولین قابل قبول نیست پس باید با وحدت، انسجام ، همدلی و استفاده از تجربیات کنگره به استانی سربلند تبدیل شویم .

,

ادامه فعالیتهای کنگره با برنامه ریزی 3 تا 5 ساله

, ادامه فعالیتهای کنگره با برنامه ریزی 3 تا 5 ساله,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد : در کنگره های کشوری با اتمام اجلاسیه کنگره ها تمام می شوند اما در کرمان بعد از اجلاسیه یک برنامه ریزی ۳ تا ۵ ساله وجود دارد و باید کارها با همان قوتی که در بحت کنگره انجام شد دنبال شود .

,

ابوحمزه گفت : ما در ادامه بزرگداشت ۶۵۰۰ شهید استان کرمان به تداوم کارهای انجام نشده خواهیم پرداخت و پیاده سازی گام دوم انقلاب از اهداف دیگر ماست که از استاندار کرمان تقاضا داریم که بیانیه گام دوم انقلاب را در دستور کار همه مدیران استانی قرار دهند تا استانی نمونه در کشور شویم زیرا تمام راهبردها و نقشه راه در این بیانیه وجود دارد و همه دستگاه های استان باید برای تحقق عینی و عملی این بیانیه وقت بگذارند.

,

وی در ادامه افزود : تبیین سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی در دستور کار ماست و این چهار محور اساس کار کنگره شهدا در ۳ تا ۵ سال آینده برای ماست و اکنون توافق نامه ای بین امام جمعه کرمان ، استاندار کرمان و سپاه ثارالله امضاء خواهد شد تا حرکتی عظیم در استان صورت گیرد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت : اصل و اساس کار ما نظام و انقلاب اسلامی با محوریت فرمایشات رهبری است و آماده همکاری با هر فردی جدای از تفکرات و سلایق هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه