اخبار داغ

نماینده مردم مشهد در مجلس خبر داد؛

انتقال پرونده پدیده شاندیز به دادگاه

انتقال پرونده پدیده شاندیز به دادگاه
حجت الاسلام پژمانفر در صفحه اینستاگرامی خود از فعال شدن و انتقال پرونده پدیده شاندیز به دادگاه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس در صفحه اینستاگرامی خود از انتقال پرونده پدیده به دادگاه خبر داد. وی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

موضوع پدیده شاندیز بعد از پیگیری‌ها و تلاش‌ها الحمدالله از یک پرونده راکد تبدیل به پرونده فعال شده است و به همین منظور بیش از ده جلسه با حضور مسئولان مختلف از جمله وزیر اقتصاد، استاندار، دادستان مشهد، دستگاه‌های امنیتی و مسئولان پیگیری مصوبات جلسات سه قوه تشکیل‌شده است که به‌عنوان نماینده مردم مشهد و کلات تقدیر و تشکر می‌کنم.

,

به مردم عرض می‌کنم تمام همت خود را باید به کار بگیریم تا پرونده پدیده متوقف نشود و فرآیند پیگیری‌ها استمرار داشته باشد.

,

در ارتباط با پدیده شاندیز یکی از اولویت‌هایی که پیش‌بینی‌شده است، سهام‌داران به‌ویژه سهامداران خورد که آسیب فراوانی دیدند، با تعیین اولویت به حقوقشان برسند.

,

امروز برای روشن شدن این اولویت‌ها پارامترهایی را پیش‌بینی کردند که در اولین اقدام باید پرونده پدیده در دستگاه قضایی تعیین تکلیف شود، روشن نبودن و تعیین تکلیف نشدن پرونده دیده ازلحاظ قضایی مانع اقدامات بعدی است.

,

در این راستا، خوشبختانه پرونده پدیده به دادگاه منتقل‌شده است و لازم می‌دانم از حجت‌الاسلام مظفری مدیرکل محترم دادگستری و دادستان محترم که در جلسات نیز حضور فعال دارند، تشکر و قدردانی کنم و با توجه به روحیات جدی و انقلابی که در این دو عزیز سراغ دارم روند تعیین تکلیف پدیده با سرعت پیگیری می‌شود.

,

امیدواریم پرونده پدیده شاندیز با همان سرعت تعیین تکلیف پرونده «پردیسبان» که یک اقدام انقلابی در دستگاه قضایی به شمار می‌رود، پیگیری شود.

,

به‌عنوان فردی که مردم به‌نوعی امین خود به شکل مختلف در موضوع پدیده شاندیز اعلام کردند و بنده هم تمام پیگیری‌ها را به‌صورت شفاف ارائه کردم، باید اعلام کنم نسبت به روند پیگیری‌ها خوش‌بین هستم و روند بررسی پدیده روبه‌جلو است.

,

همچنین از استاندار خراسان رضوی وظیفه خود می‌دانم تشکر کنم چراکه اهتمام جدی برای حل مشکلات پدیده شاندیز به کار گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه