اخبار داغ

به همت سپاه ناحیه عشایر؛

اعزام گروه ملی جهادی " ایقان " به مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر

اعزام گروه ملی جهادی " ایقان " به مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد+تصاویر
سرهنگ بهمنیار: این تیم ها امروز اعزام می شوند و به مدت 3 روز در مناطق محروم و مستضعف استان هستند، البته سه خیر در جمع اعزامی است که بنا به تدابیر خود و هماهنگی هایی که با ما دارند در همه مناطق پراکنده هستند و اقداماتی را در این راستا انجام خواهند داد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس تیم های پزشکی برای خدمات رسانی به مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه عشایر استان سرهنگ بهمنیار در این خصوص گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری که فرمودند بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است لذا از 8 ماه پیش هماهنگی کردیم با گروه ملی جهادی سلامت " ایقان " از تهران ما موفق شدیم در آستانه عید نوروز سال 98 بتوانیم عیدی به مردم استان بدهیم.

,

 

,
, ,

 

,

سرهنگ بهمنیار بیان کرد: خوشبختانه موفق شدیم 14 تیم پزشکی و دندانپزشکی در سطوح مختلف در گروه جهادی سلامت ایقان در 7 عرصه با 14 تیم حرفه ای 5 نفره متخصص شامل 3 تیم پزشکی، 3 تیم دامپزشکی، 2 تیم دندانپزشکی، 2 تیم بهداشت عمومی و مامایی و 2 تیم روانشناسی و 2 تیم فرهنگی و تبلیغی و اجرایی و پشتیبانی به حول وقوه الهی به استان آمدند.

,
, ,

 

,

وی افزود: با هماهنگی هایی که از قبل داشتیم و حمایت و درایتی که دوستان داشتند در تهران هماهنگی به عمل آمد و نوبت استان ما شد که تأکید داشتند به مناطق محروم استان خصوصا مناطق عشایرنشین استان سفر کنند که هماهنگی ها صورت گرفت و عزیزان از دو روز قبل به استان آمدند که به مناطق تنگ تامرادی، پشت کوه، پهون، سالاری و همچنین به مناطق بخش مارگون، سیلاب کلوار و روستاهای اطراف روستای بورک علیا و سفلی و روستای عدور که آخرین نقطه مرزی استان ما است اعزام می شوند.

,

 

,
---
, ,

سرهنگ بهمنیار ادامه داد: تیم های  بعدی به منطقه زیلایی اعزام می شود؛ منطقه پوله، بالرود، زیرنا، سادات چاهن، بهستون، موشمی سفلی، وسطی و علیا، برد پهن زیلایی واسلام آباد که از آنجا به لردگان متصل می شود.

,

 

,

وی در پایان گفت: این تیم ها  امروز اعزام می شود وبه مدت 3 روز در مناطق محروم و مستضعف استان هستند، البته سه خیر در جمع اعزامی است که بنا به تدابیر خود و هماهنگی هایی که با ما دارند در همه مناطق پراکنده هستند و اقداماتی را در این راستا انجام خواهند داد .

,

 ادامه تصاویر را در زیر مشاهده می کنید:

,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
---
, ,
, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه