اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید زنجان خبرداد

خدمت رسانی به 50 هزار ایثارگر زنجانی/ شهیدان جان خود را پای اقتدار و اعتلای نظام داده‌اند

خدمت رسانی به 50 هزار ایثارگر زنجانی/ شهیدان جان خود را پای اقتدار و اعتلای نظام داده‌اند
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: در استان زنجان توفیق خدمت رسانی به 50 هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران را در بنیاد شهید داریم که سند افتخار استان به شمار می‌رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش موج رسا; علی کاظمی چهارشنبه‌شب در دیدار کارکنان بنیاد شهید استان زنجان با مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امروزه 230 هزار شهید، 357 جانباز و 43 هزار آزاده در کارنامه این کشور ثبت شده است، اظهار داشت: تاسیس بنیاد شهید نشان از نگاه عمیق امام راحل به مسائل بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به گزارش , موج رسا;,  علی کاظمی چهارشنبه‌شب در دیدار کارکنان بنیاد شهید استان زنجان با مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه امروزه 230 هزار شهید، 357 جانباز و 43 هزار آزاده در کارنامه این کشور ثبت شده است، اظهار داشت: تاسیس بنیاد شهید نشان از نگاه عمیق امام راحل به مسائل بود.,

وی با بیان اینکه شهیدان جان خود را پای اقتدار و اعتلای نظام داده‌اند، تصریح کرد: در استان زنجان توفیق خدمت رسانی به 50 هزار نفر از خانواده‌های ایثارگران را در بنیاد شهید داریم که سند افتخار استان به شمار می‌رود.

,

وی یادآور شد: در استان زنجان بر اساس پیشینه ولایت‌مداری از سال 1334 شهید بوده و تا حال حاضر که شهدای مدافع حرم و وطن هستند و سند افتخار این استان به شمار می‌روند.

,

 

,

*اسفندماه 532 شهید از زنجان تقدیم نظام و انقلاب شده است

, *اسفندماه 532 شهید از زنجان تقدیم نظام و انقلاب شده است, *اسفندماه 532 شهید از زنجان تقدیم نظام و انقلاب شده است,

کاظمی با بیان اینکه این شهیدان با کار خود ثابت کردند که علم شهیدان بر زمین نمانده و راه آنها ادامه دارد، افزود: در اسفندماه استان زنجان 532 شهید و همچنین شهدای مدافع حرم را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان به روز گرامیداشت شهدا اشاره کرد و ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 1383 در تقویم مناسبتی کشور روز تاسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی را روز شهید نام‌گذاری کرده که با شعار راه شهیدان ادامه دارد و ایثار جاریست این روز گرامی داشته می‌شود.

,

وی گفت: بنیاد شهید اهتمام ویژه در خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا دارد و به برکت سیاست‌های کلی نظام و قانون جامع خدمات ایثارگری نیاز واقعی ایثارگران بلا جواب نیست و مسائلی از قبیل بهداشت و درمان، مسکن، معیشت و اشتغال از جمله مسائل مبتلابه امروزی است که توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌شود.

,

کاظمی دغدغه بنیاد شهید را حفظ شیوه، روش و سبک زندگی شهدا برشمرد و ابراز داشت: موضوع مهمی که در سال‌های اخیر به آن تاکید ویژه داریم ایثار اجتماعی است که با توجه به اینکه شهر زنجان شهر خیریه‌ها و هیأت‌ها است استان زنجان در این موضوع پیشرو است.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه از همه اقشار در هشت سال دفاع مقدس حضور فعال داشتند، اظهار داشت: نزدیک به 50 شهید طلاب، 40 شهید از سادات، 45 شهید از مادحین و قاریان به نام استان و 70 شهید که والدین آنها از طلاب هستند، جزو شهدای شاخص استان به شمار می‌روند.

,

وی همچنین افزود: خانواده 4 شهید، چهار خانواده سه شهید و خانواده‌های دو شهید جزو سند افتخار استان حساب می‌شوند.

,

کاظمی همچنین به فعالیت حسینیه شهدا اشاره کرد و گفت: این حسینیه‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تربیت نسل انقلابی همچنان مشغول به فعالیت هستند.

,

 

,

*شهدا مجاهد فی‌سبیل‌الله بودند

, *شهدا مجاهد فی‌سبیل‌الله بودند, *شهدا مجاهد فی‌سبیل‌الله بودند,

همچنین آیت‌الله سید محمد حسینی زنجانی در این دیدار ضمن تقدیر از خدمات بنیاد شهید استان در قبال خانواده‌های شهدا اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا از راه شهدا دور نشویم.

,

یکی از مراجع عظام تقلید ادامه داد: باید ببینیم که این شهیدان به چه انگیزه‌ای این راه را انتخاب کرده و در این راه گام گذاشته‌اند.

,

وی با اشاره به اینکه عمده موضوعی که در پیام این شهیدان جلوه می‌کند راه این بزرگواران است، افزود: شهیدان به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفته و ثابت کردند که مجاهد فی‌سبیل‌الله بوده و از جان خود گذشتند.

,

آیت‌الله حسینی زنجانی در ادامه امام خمینی (ره) را استثنای تاریخ خوانده و اضافه کرد: مطالعه تاریخ معاصر ثابت می‌کند که حرکت امام راحل حرکتی الهی و در مسیر راه انبیای الهی بوده و باید تلاش کنیم این راه را شناخته و از آن پاسداری کنیم./

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه