اخبار داغ

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان:

نظارت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی تشدید می‌شود

نظارت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی تشدید می‌شود
مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان از حضور کشیکهای نوروزی یگان حفاظت در عرصه‌های طبیعی و ملی خبر داد و گفت: نظارت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی تشدید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل آقاجانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: موضوع زمین خواری باید مورد توجه ویژه مسئولین به ویژه یگان حفاظت باشد، مسئولین شهرستان ها موظفند با بهره گیری از عکس‌های هوایی، نقاط بحرانی را شناسایی و نسبت به استقرار کشیک‌ها و نیروهای حفاظتی اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اعتبارات قطعی اختصاصی از محل صندوق توسعه ملی جهت اجرای پروژه‌ها از مسئولین امر به ویژه حوزه آبخیزداری خواست تا سال آینده با برنامه‌ریزی جدی و دقیق و از نخستین روزهای سال نسبت به عملیاتی کردن پروژه‌ها اقدام کنند.

,

مدیرکل منابع طبیعی استان زنجان بر لزوم شناسایی ظرفیتهای شهرستانها برای اجرای پروژه‌های بذرپاشی و نهالکاری تاکید کرد و گفت: توجه به این مهم سبب توسعه مناطق خواهد شد که ضروریست مورد توجه قرار گیرد.

,

وی مسئولین اداره منابع طبیعی در شهرستانها را مکلف کرد تا نسبت به تعیین تکلیف پروانه‌های چرای بهره برداران در اسرع وقت اقدام کنند.

,

آقاجانلو با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای استقرار گشتهای نوروزی در تمامی عرصه‌های استان تصریح کرد: مسیرهای گشت و تعداد نیروهای یگان حفاظت در تمامی شهرستانها به ستاد مرکزی اعلام شده است.

,

وی با اشاره به حضور احتمالی سودجویان در عرصه‌ها و سوء استفاده از ایام تعطیلات نوروزی و تخریب اراضی ملی و طبیعی بر لزوم سرکشی و آماده باش 24 ساعته نیروهای این یگان در مناطق تحت پوشش اداره کل منابع طبیعی استان تاکید کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه