اخبار داغ

تجمع اعتراضی پیمانکاران طلبکار و مقروض مقابل شورا و شهرداری سنندج + تصاویر

تجمع اعتراضی پیمانکاران طلبکار و مقروض مقابل شورا و شهرداری سنندج + تصاویر
پیمانکاران طلبکار و مقروض مقابل شورا و شهرداری سنندج تجمع اعتراضی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، پیمانکاران طرح‌های عمرانی شهرداری سنندج دیروز و امروز مقابل شورا و شهرداری سنندج تجمع اعتراضی داشته اند، اعتراض آنها برای عدم پرداخت مطالبات سالهای 96 و 97 بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

 

,

یکی از این پیمانکاران طلبکار به خبرنگار ما گفت: مدیران شهرداری سنندج از تیرماه امسال قول پرداخت مطالت معوقه ما را داده اند اما هنوز عملی نشده است و فقط می خواهند زمان سپری شود.

,

 

,

وی افزود: اکثر پیمانکاران شهرداری سنندج به دلیل بدهی مقروض هستند و در این روزهای پایان سال نتوانسته اند حتی پول کارگرها را نیز پرداخت کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهردار سنندج مدام وعده های توخالی می دهد، گفت: این تجمع ها هم کارساز نبوده و معلوم نیست شهردار سنندج پشتش به کجا گرم است! شهردار نه تنها پاسخگو نیست حتی به ما هم بی‌احترامی می کنند.

,

 

,

این پیمانکار که نخواست نامی از او برده شود، ادامه داد: شهردار سنندج هیچ برنامه‌ای برای شهر سنندج ندارد و تمام هم و غمش پرداخت کارکنان شهرداری است، کارکنانی که اغلبشان مازاد هستند و سودی برای شهرداری ندارند.

,

 

,

وی با بیان اینکه شهردار قبلی شهر سنندج بسیار کارآمدتر بوده  است، گفت: من بسیار اشتباه کردم که آن زمان در تجمعات عزل فخری شرکت داشتم چون شهردار فعلی سنندج هیچ کار مثبتی برای شهر سنندج انجام نداده است.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه