اخبار داغ

حکم خلع لباس روحانی منحرف اجرا شد/ مظلوم نمایی در فضای مجازی با انتشار کلیپ

حکم خلع لباس روحانی منحرف اجرا شد/ مظلوم نمایی در فضای مجازی با انتشار کلیپ
با دستور دادستان ویژه روحانیت و ابلاغ و تائید نهایی حکم خلع لباس روحانیت سید حسن آقامیری اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز، سید حسن آقامیری روحانی که برخی سخنانش مغایر با شرع مقدس اسلام و بر خلاف منافع ملی و همچنین بی حد و مرز در برخی نقد ها نسبت به ارزشهای اسلامی و همچنین برخی سخنانی که افراد دوست دارند بشنود به دروغ نسبت دادن به اسلام بر اساس رای و تائید نظر نهایی دادگاه ویژه روحانیت قم حکم خلع لباسش اجرا شد.

دادستان ویژه روحانیت و همچنین دادگاه تجدید نظر سید حسن آقامیری هردو رای نهایی به خلع لباس وی صادر کردند و در روزهای قبل این حکم توسط اجرای احکام این دادگاه رسما اجرا شد که برخی افراد بدانند که برای مقابله با انحراف و افکار نادرست و ترویج آن در جامعه در پوشش روحانی هیچ حد و مرزی نیست و بصورت جدی مقابله میشود .

جالب توجه این است که سید حسن آقامیری با انتشار یک کلیپ در فضای مجازی که شبیه به مستند های تلوزیونی از حضورش در خیابان و نزدیک دادگاه روحانیت قم فیلمبرداری شده است با برخی سخنان مظلوم گرایانه از این خلع لباس و حکم دادگاه ویژه روحانیت خبر داده است و  مظلوم نمایی کرده است.

سید حسن آقامیری که در اینستاگرام بیشتر کلیپ هایش مطرح است چنان تیم فیلم برداری و تدوین را برای خود آماده کرده است که گویی میخواهد یک فیلم سینمایی درجه یک سینما بسازد و برای خودش در فضای مجازی منتشر کرده تا خودش را مظلوم و محق نشان دهد و از این اقدام فوری و قاطع دستگاه قضایی با خودش انتقاد جدی در این کلیپ کرده است.

برخورد قاطع دستگاه قضایی و دادگاه ویژه روحانیت قم با این افراد و بدین شکل بسیار پسندیده است چرا که افکار و عقاید جوانان را دستخوش انحرافات فکری و عقیدتی قرار میدهند.

حال انتظار ویژه است که بدون هیچ مصلحت اندیشی دادگاه ویژه روحانیت با دیگر افراد منحرف که در لباس مقدس روحانیت نفوذ و رخنه کرده اند و در صدد تخریب اسلام و انحراف در عقاید جوانان فعالیت میکنند نیز برخورد قاطع صورت بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز، , انقلاب نیوز, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه