اخبار داغ

یادداشت/

نمایندگان مجلس! مرگ یکبار و شیون یکبار

نمایندگان مجلس! مرگ یکبار و شیون یکبار
مجلس را امام خمینی(ره) عصاره همه فضیلت‌های ملت دانستند، آیا برخورد منافقانه جزء فضیلت است یا رذیلت؟. چرا با جریان فتنه بالماسکه می‌رقصید؟. صادقانه موضع‌گیری کنید تا مردم تکلیف خود با شما را روشن کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، امام‌المسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، به عنوان ولی‌فقیه و رهبر دینی سیاسی جامعه مکرر و پرشمار موضع خود در ارتباط با جریان فتنه و سران آن را اعلام و اظهار فرمودند که فتنه خط قرمز نظام اسلامی است و سران آن باید در قبال جنایاتی که در طول مدت 8ماه بر سر این نظام و مردم روا داشته و دشمنان اسلام و ملت ایران را شادمان و امیدوار به براندازی کرده و مجری توطئه‌های آنان شدند و کشور را 8ماه دچار بحران و خسارات جبران‌ناپذیر کردند، از ساحت ملت بزرگ ایران عذرخواهی کرده و خود را در معرض دادگاه ملت قرار دهند و علی‌القاعده این فصل‌الخطاب باید مورد احترام و رعایت همه طیف‌های اجتماعی و سیاسی قرار گیرد که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رأس تابعین این حکم حکومتی باید قرار داشته باشند تا بتوانند خود را نماینده فضیلت‌های مردم بدانند و بضرس قاطع، 9دی سال 88 و همه 9دی‌ها ترجمان موضع مردم در قبال فتنه و سران آن که آقای خاتمی در حال حاضر آن را نمایندگی می‌کند، به عنوان یکی از فضیلت‌های مردم در حوزه بصیرت است، می‌باشد و آنکه در پیوند با جریان فتنه و آقای خاتمی قرار دارد، دروغ می‌گوید که نماینده فضیلت‌های موکلین خود است.

برخی از نمایندگان کنونی مجلس که اغلب از لیست امید و اصلاح‌طلب هستند، هر از چندگاه با رفتن به نزد آقای خاتمی مراتب پیوند و آبشخوری خود به جریان فتنه را اعلام و برای کشور حواشی ایجاد می‌کنند تا ملت از پرداختن به عوامل اصلی ایجاد شرائط ناگوار کنونی کشور باز داشته شوند چراکه این عوامل کسانی غیراز جریان اصلاحات و همین حضرات نیستند که در مجلس در قالب لیست امید می‌باشند.

قرآن آنانی را که بعضی از معارف الهی را قبول دارند و برخی دیگر را نمی‌پذیرند، مورد مذمت قرار داده و آنان را در ردیف کافران می‌داند. در دولت و در مجلس کشورمان کم نیستند آنانی که در بیان و زبان مراتب تعهد خود به نظام و رهبری و مردم را ابراز می‌کنند اما مصداق آنانی هستند که ایمان ندارند و در تمامی موارد کافر هستند.

این نمی‌شود که آقای مطهری هم نائب رئیس مجلس شورای اسلامی باشد و هم به ملاقات آقای خاتمی برود و در مقابل حکم ولی فقیه و امام‌المسلمین قرار گیرد. فاجعه آنگاه رخ می‌دهد که عده‌ای مدعی نمایندگی مردم مومن و متدین به اتفاق آقای مطهری و برخی از شخصیت‌ها و نمایندگان مجلس به این دیدار بروند و مدعی و طلب‌کار هم بشوند و منتقدین خود در مجلس را مورد اهانت و زخ‌های رسانه‌ای قرار دهند.

یکبار و برای همیشه نمایندگان مجلس حساب خود با نظام و رهبری و مردم را مشخص کنند و بگویند که با رهبری و مردم چند به چند هستند. این نمی‌شود هم در نظام باشند و هم در کنار فتنه‌گران و بعضاً خود نیز از این جریان باشند. صادقانه و مردانه بگویند و شجاعت خود را به نمایش بگذارند تا این طور دو دوزه با مردم برخورد نشود و مصداق واقعی نفاق و منافق را بوجود نیاورند که مردم کشورمان باهوش‌تر از تصور این حضرات‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نقل از بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

یادداشت از محمد فاطمی

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه