اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی گلوگاه:

یک باند قاچاق چوب در گلوگاه متلاشی شد

یک باند قاچاق چوب در گلوگاه متلاشی شد
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه از کشف بیش از 2 تن چوب قاچاق توسکا و دستگیری 4 نفر در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، تقی عباسیان رستمی در گفت‌وگو با ما اظهار کرد: در راستای حفظ منابع ملی و ادامه طرح مبارزه با قاچاق چوب، ماموران یگان حفاظت موفق به شناسایی یک نیسان چوب و دستگیری 4 نفر در این شهرستان گلوگاه شدند.

وی افزود: ماموران یگان حفاظت از منابع طبیعی با اشراف اطلاعاتی در جنگل روستای سراج محله شهرستان گلوگاه یک دستگاه خودروی نیسان که در حال حمل چوب آلات جنگلی گونه‌ توسکا را توقیف کردند، این باند که به دو گروه تقسیم می‌شدند پس از دستگیری، گروه دوم این باند در شب بعدی به فعالیت خود ادامه دادند که در زمان قطع درختان آنان هم در دام ماموران یگان حفاظت افتادند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری گلوگاه بیان کرد: از خودروی نیسان بالای 2 تن چوب قاچاق کشف و 4 نفر نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی گردیدند.

این مسئول گفت: این قاچاقچیان در حوزه بهشهر اقدام به قاچاق چوب می‌کردند که سر انجام در گلوگاه دستگیر شدند.

وی عنوان کرد: در شهرستان گلوگاه اکیپ‌های حفاظت از منابع طبیعی فعالیت دارند که به صورت شبانه‌روزی به گشت‌زنی و مراقبت از عرصه‌های منابع طبیعی می‌پردازند.

عباسیان در پایان از مردم درخواست کرد: هرگونه فعالیت قاچاقچیان محصولات جنگلی را بلافاصله از طریق تلفن به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا یگان حفاظت از منابع طبیعی به شماره 1504 اطلاع دهند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه