اخبار داغ

در خطبه های آخرین نماز جمعه سال 97 استان کرمان مطرح شد؛

مسئولان با روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنند/پیروزی ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر است

مسئولان با روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنند/پیروزی ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر است
آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  راه آرمان, به نقل از , به نقل از , راه آرمان, ؛ ,

امام جمعه کرمان:مسئولان با روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنند

, امام جمعه کرمان:مسئولان با روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنند, امام جمعه کرمان:مسئولان با روحیه جهادی مشکلات اقتصادی را برطرف کنند,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدای‌سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کرمان با اشاره به حدیثی از امام علی علیه السلام گفت: در موضع‌گیری‌های خود بسیار مراقبت کنید و در عمل خود ببینید آن چیزی را مد نظر قرار دهید که رضایت الهی در آن باشد.

,

وی با بیان اینکه در روز قیامت غیر از خداوند هیچ فریادرس و حاکمی نیست و همه در پیشگاه خداوند حاضر خواهیم شد، عنوان کرد: در دنیای مادی افرادی را به‌ ظاهر می‌بینیم که گمان می کنیم افراد کاره‌ای هستند در حالی‌که غیر از خدا هیچ کس کاره‌ای نیست .

,

این مقام مسئول با اشاره به اینکه انکارکنندگان معاد توجه به روز قیامت ندارند، ابراز کرد:همچنین در قرآن آمده است که اولین اثر شوم منکران معاد این است که آنان نسبت به یتیمان بدرفتاری می‌کنند.

,

حجت الاسلام و المسلیمن علیدادی سلیمانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت رحلت آقا سید احمد خمینی بیان کرد: این افراد در خدمت امام خمینی(ره) در پیشبرد نهضت انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته اند.

,

امام جمعه شهر کرمان اظهار کرد:حادثه بی رحمانه بمباران شیمیایی توسط رژیم بعثی عراق در شرایطی افتاد که کشورهای دنیا هیچ حمایتی از ایران و مردم مظلوم ما نکردند.

,

وی با اشاره به میلاد با سعادت امام علی علیه السلام و ولادت امام جواد علیه السلام  و ایام معنوی اعتکاف گفت: جای شکر دارد که جوانان ما در این مراسم معنوی باشکوه شرکت می‌کنند و حضور قشر جوان در این مراسم و در این ایام و تاثیر معنوی این مراسم در رفتار، منش و روحیات جوانان بسیار اهمیت دارد.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ضمن اشاره اعطای نشان ذوالفقار از جانب مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی تصریح کرد:  دریافت این نشان، نشانه پاکی، صداقت و شجاعت سردار سلیمانی و حاصل تلاش‌های مخلصانه و مجاهدت‌های فراوان سردار سلیمانی است.

,

این مقام مسئول با اشاره به انتصاب جدید رئیس قوه قضائیه ابراز کرد: برای حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی آرزوی موفقیت داریم و امیدواریم برخورد با فساد و مفاسد اقتصادی به‌صورت جدی در دستگاه قضا انجام شود.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به گرانی های اخیر باید همه دست به دست هم دهیم تا مشکلات اقتصادی در کشور برطرف شود؛ بنابراین مسئولان باید با روحیه جهادی کار کنند و در شان مردم ما نیست که دچار این مشکلات شوند.

,

امام جمعه ریگان:پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است/سفر ریاست جمهوری ایران به عراق آمریکایی ها را شدیدا عصبانی کرد

, امام جمعه ریگان:پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است/سفر ریاست جمهوری ایران به عراق آمریکایی ها را شدیدا عصبانی کرد , امام جمعه ریگان:پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است/سفر ریاست جمهوری ایران به عراق آمریکایی ها را شدیدا عصبانی کرد,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت؛دعای مقام معظم رهبری برای سردار سلیمانی انسان را به یاد دعای امیر مومنان علی ابن ابیطالب در حق یکی از سرداران سپاه اسلام به نام هاشم ابن قطبه می اندازد که حضرت آقا در حق آن سردار پاسدار دعای شهادت را نیز کردند.

,

امام جمعه ریگان در ادامه با بیان اینکه پدیده اعتکاف یکی از رویش های انقلاب است،افزود:امروز در سرتاسر کشور به برکت انقلاب و نظام مراسم اعتکاف برگزار می شود.قبل از انقلاب در شهرهای بزرگی همچون مشهد با اون عظمت مراسم اعتکاف نداشتیم .

,

وی با اشاره به چهارشنبه آخر سال از جوانان و نوجوانان درخواست کرد تا از پرتاب کردن مواد آتش زا در معابر عمومی که جان همشهریان را به خطر می اندازد پرهیز کنند و تصریح داشت :یک غفلت یک عمر پشیمانی را به همراه دارد.انواع مواد آتش زا و محترقه که به بازار آورده میشود با درامد آن باعث میشود به جان باختن یک نفر و مسدوم شدن انسان ها و درآمد و پول فروش آن اگر جان شخصی را بگیرد این درآمد حرام است و رزق و روزی ما بی برکت میشود.

,

این مقام مسئول  تصریح داشت:والدین باید مراقب فرزندان خود باشند و مسئولین با فروشندگان مواد محترقه و لوازم آتش بازی که یک مرگ خاموشی است در چهارشنبه آخر سال هم برخورد جدی و هم مردم همکاری لازم را داشته باشند.

,

وی همچنین با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به کشور عراق یادآور شد :سفر دو رییس جمهور به عراق در چند روز پیش با فاصله خیلی کوتاه رخ داد. یکی سفر رییس جمهور نظام مقدس جمهوری اسلامی و دیگری سفر ریاست جمهور نظام استکباری.سفر دو رییس جمهور به عراق یکی در اوج عزت و دیگری در اوج ذلت انجام شد.سفر رییس جمهور کشورمان با هیئت بلند پایه ایرانی از سه هفته قبل از سفر به صورت رسمی با استقبال گرم مقامات عراقی همراه شد این اوج عزت نظام اسلامی است و برادری بین دولت و ملت ایران و عراق را بیش از پیش مستحکم کرد.سفر سه ساعته رییس جمهور آمریکا بدون وقت قبلی و سرزده مخفیانه و در هنگام فرود آمدن با هواپیما با خاموش کردن چراغ های هواپیما این اوج ذلت نظام استکباری است.

,

خطیب جمعه ریگان افزود:قبل از ترامپ روئسای قبل هم سفرهایی را به همین شکل با اوج ذلت داشته اند اینها همه نشان از آن است که امروز نظام جمهوری اسلامی یک نظامی است که تمام دولت ها و کشورهای استکباری از آن عصبانی هستند.

,

این مقام مسئول گفت:سفر ریاست جمهوری ایران به عراق آمریکایی ها را شدیدا عصبانی کرد که این عصبانیت در گفتارها و صحبت های آنها میشود مشاهده کرد.سخنان مضحک آمریکایی ها که همراه با کینه و عصبانیت است این نشان از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در خارج از مرز هاست.

,

امام جمعه موقت عنبرآباد:سردار سلیمانی ایستادگی در برابر استکبار را قوت بخشید

, امام جمعه موقت عنبرآباد:سردار سلیمانی ایستادگی در برابر استکبار را قوت بخشید, امام جمعه موقت عنبرآباد:سردار سلیمانی ایستادگی در برابر استکبار را قوت بخشید,

حجت الاسلام والمسلمین محمود بهروزه امام جمعه موقت شهرستان عنبرآباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: میانه روی در همه امور حتی امور اقتصادی، از مصادیق بارز تقوای الهی است.

,

امام جمعه موقت عنبرآیاد ابراز داشت: عده ای که مغرضانه یا جاهلانه قرآن، اسلام، اهلبیت و ولایت فقیه را زیر سوال می برند، این به خاطر عدم معاد باوری است در حالی که متاسفانه برخی مسولین و مذهبیان سکوت می کنند.

,

وی افزود: بنده بعنوان یک طلبه از دستگاه قضایی و شورای محترم تامین می خواهم با عوامل توهین به مقدسات در فضای مجازی برخورد شدید بنمایند.

,

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: در سالی که گذشت جمهوری اسلامی ایران با حوادث گوناگونی مواجه بود که برخی از آنها توسط دشمن برنامه ریزی شد تا حکومت اسلامی را زمینگیر کند که نمونه آن در جنایت اهواز رخ داد که تعدادی از هموطنان عزیز ما به شهادت رسیدند اما دشمن به هدف شوم خود دست نیافت.

,

وی با گرامیداشت سالروز رحلت سید احمد آقای خمینی(ره) گفت: آنچه ما را در دنیا عظمت بخشیده، انفاس طیبه امام راحل است.

,

ایشان با اشاره به ایام برگزاری اعتکاف ابراز داشت: این ایام را قدر بدانیم چراکه مراسم معنوی اعتکاف جای بندگی و عبادت است.

,

وی افزود: نوروز در فرهنگ اسلامی جایگاه ویژه ای دارد و طی روایتی، نوروز روز گرفتن بیعت خداوند متعال از بندگان برای پرستش، روز غدیر، روز تقویت نیکی هایی چون صله ارحام و کمک به فقرا است.

,

امام جمعه موقت عنبرآباد با تبریک ۱۳ رجب، سالروز ولادت حضرت امام علی(ع)افزود: این روز عزیز درست در روز اول نوروز قرار گرفته که جا دارد از فرهنگ علوی همچون؛ ساده زیستی، عدالت محوری، ارزش محوری و دین مداری بهره کافی را ببریم.

,

این مقام مسئول با تبریک سالروز ولادت امام جواد (ع) عنوان کرد: جوان ترین امام ما شیعیان امام جواد(ع) است که جوانان ما می توانند با بهره گیری از سیره این امام عزیز از جوانی خود بهره ببرند.

,

وی با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار به سردار اسلام، سردار سلیمانی توسط مقام معظم رهبری گفت: سردار سلیمانی ایستادگی در برابر استکبار را قوت بخشید حال عده ای جاهل این قدرت را باور ندارند.

,

حجت الاسلام بهروزه عنوان کرد: ۲۴ اسفند، سالروز ریل گذاری قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بود و در مجلس ششم که خیلی ها بریده بودند روحانی مجاهدی همچون زادسر جیرفتی مقابل حجمه ها ایستاد و از ارزش های نظام دفاع نمود.

,

این مقام مسئول گفت: نمایندگان مجلس باید با ریل گذاری صحیح قانون اساسی نظام را تقویت کند و بداند نماینده مجلس وظیفه اش آسفالت و انجام وظایف دولت نیست بلکه نظارت بر دولت بر اجرای کار است.

,

امام جمعه موقت عنبرآباد با انتقاد از مجلس جشن عروسی در شب شهادت امام هادی(ع) در برخی تالارهای شهر گفت: مسئولین شهرستان و متولیان و خود صاحبان تالارها بیشتر مراقبت نمایند تا دیگر چنین حرکات دون شان ائمه اطهار رخ ندهد.

,

وی افزود: همگی باید در برابر انحرافاتی همچون توهین به مقدسات در جامعه محکم بایستیم و این امر وظیفه یکی دو نفر نیست.

,

امام جمعه رفسنجان:پیروزی ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر است

, امام جمعه رفسنجان:پیروزی ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر است, امام جمعه رفسنجان:پیروزی ملت ایران در برابر جنگ نابرابر اقتصادی چشمگیر است,

حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: ایام نوروز مردم بیشتر از اموال خو مراقبت کنند کارهای را محکم کاری کنید برای سفرهای خود برنامه ریزی داشته باشید هرچند نیروی انتظامی همواره پای کار است و در ایام تعطیلان 24 ساعته آماده به خدمت رسانی است.

,

وی بیان داشت: نوروز امسال منور به نور امامت و ولایت شده است چرا که همزمان با ولادت باسعادت امام علی(ع) است شیعه چنین امامی مایه افتخار است. این روز ، روز پدر نیز نامیده شده است سایه پدر و مادر از بزرگترین سرمایه هاست ،دست و پیشانی پدر را ببوسید به انها احسان کنید که بسیار ارزشمند است.

,

رمضانی پور خاطر نشان کرد: آغاز ایام اعتکاف را در آغاز سال جدید داریم خوشا بحال انانکه حضور پیدا می کنند، اعتکاف خلوت فکر برای نزدیک شدن به معبود است ابزارهای دنیایی را در این سه روز کنار بگذارید و به خودتان بپردازید.

,

خطیب جمعه رفسنجان با تبریک میلاد با سعات امام جواد(ع) بیان داشت: ما جوانان خوبی داریم که به این امام بزرگوار تاسی می کنند که عمر خود را در راه جهاد علمی گذراند، مسئولان کشور میدان دهند به جوانان .

,

رمضانی با تبریک پیشاپیش سال جدید اظهار داشت: امیدواریم دولت محترم در آغاز سال جدید با برنامه ریزی، ملت را از این مشکلات معیشتی که خواسته و ناخواسته بوجود آمد نجات دهند.

,

وی در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به عراق بیان داشت: این سفر باعث عصبانیت ترامپ و ایادی اش شد که بسیار با عظمت رقم خورد و این پیام ملت بزرگ انقلاب اسلامی ، مسلما انها این اقتدار جمهوری اسلامی را نمی توانند تحمل کنند.

,

رمضانی پور تصریح کرد: انشالله مسئولان ما قدر این عظمت را بدانند و دل از غربی ها و آمریکا بکنند شما وام دار انها نیستید بدترین عملکرد را نسبت به شما نشان دادند اروپایی ها که وعده دادند برجام را ادامه می دهند چطور خدمت کردند ، ملت ایران اوازه ی بلندی در دنیا دارد قدر این ملت را باید بدانند.

,

وی خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهور در جریان سفر به کردستان فرمودند برجام سایه جنگ را از کشور برداشت آیا واقعا اینچنین بود؟ هرگز چون شما هنوز باور ندراید به اقتدار این ملت، چرا انهمه فرمایشان امیدوارکننده رهبری را نمی شوند و عمل نمی کنید ایشان چقدر فرمودند جنگی بین ما و ابر قدرت ها صورت نخواهد گرفت؛ ترسو نباشید شجاعت به خرج دهید این ملت پا به پای شما حرکت خواهند کرد این دولت ،مجلس و دستگاه را حمایت می کنند.

,

رمضانی پور ادامه داد: در 22 بهمن دست قدرت خدا در دل و وجود این مردم ایجاد شد و این اقتدار را آفریدند این پیام را اشت که آقایان مسئول خدمت کنید ما در کنار شما هستیم.

,

وی با تاکید بر لزوم همدردی با محرومین در شب عید بیان داشت: این اقام از طرق مختلف کمیته امداد امام(ره)، بهزیستی و خیریه ها صورت میگیرد و از طرفی هر خانواده اقوام محروم خودش را یاد کند ،به سراغ این عمل صالح بروید.

,

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: پیروزی های شما مردم در یک سال گذشته در برابر جنگ نابرابر اقتصادی بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است مقاومت شما ملت پیروزی بزرگ را رقم زد و به فضل الهی سنگین ترین شکست ها را نصیب امریکا و ایادی ان خواهیم کرد.

,

رمضانی پور با اشاره به فرمایشان رهبر فرزانه انقلاب در جمع اعضای خبرنگان رهبری خاطر نشان کرد: دشمن در برابر ایران اسلامی دست به تهاجم حداکثری زده اگر ما هم بسیج امکانات انجام دهید به فضل الهی سنگین ترین شکست را بر انها وارد خواهیم کرد، مرزهای فرهنگی کشور باید نفوذ ناپذیر باشند ،در حوادث داخلی دشمن تلاش می کند تا جایگاه خود را قوی نشان دهد و القا کنند که کشور با مشکلات لاینحل مواجه است ، با اقدام جهادی و انقلابی و خدمت صادقانه همه توطئه ها نقش بر آب می شود و به قدرت اقتصادی در منطقه تبدیل می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: اعطای نشان ذوالفقار برای اولین بار در کشور به سرباز سرافراز سپاه اسلام سردار سلیمانی انجام شد ما کرمانی ها باید افتخار کنیم که اینچنین سرباز ولایت را داریم.

,

خطیب جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: حکم انتصاب آیت الله رئیسی به ریاست دستگاه قضا صادر شد انتظارات مردم از ایشان حکم رانی عدالت محور امیر المومنین است کهبا فساد ویژه خواران به ویژه فساد اقتصادی مقابله کنند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه