اخبار داغ

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه هرمزگان:

مانور پهبادهای سپاه در خلیج فارس به ائتلاف دشمن هشدار داد/ تعهدات یک طرفه تنها آثار جامانده از گلستان برجام است

مانور پهبادهای سپاه در خلیج فارس به ائتلاف دشمن هشدار داد/ تعهدات یک طرفه تنها آثار جامانده از گلستان برجام است
ائمه جمعه استان هرمزگان اظهار کردند: مانور پهبادهای سپاه در آسمان خلیج فارس به ائتلاف دشمن داد هشدار که در کنار موشک های زیر زمینی، پهبادهای هوایی نیز خواب را بر شما حرام خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان اظهار کردند: مانور پهبادهای سپاه در آسمان خلیج فارس به ائتلاف دشمن داد هشدار که در کنار موشک های زیر زمینی، پهبادهای هوایی نیز خواب را بر شما حرام خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

اعتکاف عالی ترین فرصت خودسازی است

, اعتکاف عالی ترین فرصت خودسازی است,

آیت الله نعیم آبادی، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه با بیان اینکه سنت لازمه، مکمل و‌مبین قرآن است و هیچ‌گاه در تعارض با این کتاب الهی نیست، اظهار کرد: یکی از خطرات جدی پیش روی دنیای اسلام اعتقاد برخی روشنفکرنمایان به تکیه به قرآن است چرا که اینان معتقدند با وجود قرآن دیگر نیازی به سنت و اهل بیت(ع) نیست.

,

وی با اشاره به اینکه شیعیان قیاس و مقیاس را قبول ندارند بلکه فقط به کتاب و سنت تکیه دارند، افزود:کتاب قرآن و سنت پیامبر دو اصل اساسی تشکیل دین است و در ادامه آن سنت ائمه می باشد لذا ما از سنت بی نیاز نیستیم بلکه باید به واسطه آن احکام دین را بشناییم.

,

امام جمعه بندرعباس با تبریک ولادت حضرت جواد الائمه و امیرالمومنین (ع)تصریح کرد: اعتکاف عالی ترین فرصت برای خودسازی است زیرا مراسم معنوی اعتکاف انسان را از همه جاذبه های مادی و معنوی دور می سازد تا با فراغ بال مهمان خدا شود.

,

وی یادآور شد: قدر مسلم و فتوای همه علمای دین برپایی اعتکاف در مسجد جامع شهر است که اختصاص به یک محله یا گروه خاص نباشد.

,

پاپوش شورای شهر و شهرداری آبروی مسجد جامع بندرعباس را برد

, پاپوش شورای شهر و شهرداری آبروی مسجد جامع بندرعباس را برد,

نعیم آبادی بیان کرد:مسجد جامع بندرعباس بزرگترین مسجد استان است که آمادگی پذیرایی جمعیتی کثیر دارد و دولت برای ساخت آن وعده کمک پنج میلیاردی داد.

,

وی افزود:تاکنون که بخشی از سازه مسجد بنا شده حدود سه میلیارد از اعتبار تخصیصی دولت وصول نشده که در اقدامی کلیت ساخت مسجد را در استان زیر سوال بردند.

,

امام جمعه بندرعباس گفت:شهرداری و شورای شهر ما را در استان زیرسوال بردند و اعلام می کنیم همین مقدار که برای ما پاپوش درست کردند کافی است و‌مابقی وصول خود را نمی خواهیم.

,

وی بیان کرد: به خواست خدا ساخت مسجد با این عظمت آغاز شد اما در میانه راه با گندکاری هایی که انجام شد آبروی مسجد را به بازی گرفتند که اعلام می کنیم سه میلیارد اعتبار را نمی خواهیم تا مسجد به همین شکل بماند.

,

نماینده ولی فقیه استان هرمزگان با اشاره به جریان سیاست های فرعونی در طول تاریخ بیان کرد: آمریکا ،اسرائیل و اروپا تجسم عینی دنیای استکبار هستند که به مردم جهان ظلم می کنند.

,

مانور پهبادهای سپاه در خلیج فارس به ائتلاف دشمن هشدار داد

, مانور پهبادهای سپاه در خلیج فارس به ائتلاف دشمن هشدار داد,

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به همزمانی میلاد امام علی(ع) و آغاز سال جدید، اظهار کرد: آخرین روزهای سال ۱۳۹۷ و آغاز ورود به سال جدید مصادف با ولادت با سعادت امیر المومنین علی(ع) شده، ولادتی که در آغاز ورود به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، می تواند سرآغازی با شکوه و نوید بخش برای دوره ای جدید همراه با رشد و تعالی هر چه بیشتر با استعانت از آن امام همام و سر لوحه قرار دادن زندگی و سیره و منش حکومت داری عدالت محورانه آن حضرت و توصیه های ایشان برای مسئولان در تمامی عرصه ها باشد.

,

میرزایی، با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری و تاکید معظم له به یازده دوگانگی در مقابل حوادث و چالش های پیش رو، گفت: چالش های امروز انقلاب در مواجه با مستکبران عالم با چالش های اول انقلاب متفاوت است.

,

وی ادامه داد: اگر روزی چالش ما این بود که دست آمریکا را از این کشور کوتاه کنیم امروز چالش ما بر سر حضور مقتدرانه ایران اسلامی در کنار مرزهای رژیم صهیونیستی و برافراشتن پرچم مقاومت در سرتاسر منطقه است.

,

خطیب نماز جمعه پارسیان با تاکید بر شکست ائتلاف دشمنان در مقابل نظام اسلامی، تصریح کرد: ائتلاف بزرگ دشمنان برای مقابله با نظام اسلامی نشان دهنده جایگاه بزرگ و متعالی ایران اسلامی است که با روحیه انقلابی و کار جهادی و با تجربه چهل ساله، گام دوم انقلاب را به سمت نظام پیشرفته اسلامی حرکت می دهیم .

,

یرزایی، با اشاره به کلام مقام معظم رهبری در دیدار اعضای مجلس خبرگان و تاکید معظم له بر بسیج همگانی امکانات در مقابل دشمن و شکست بی سابقه آمریکا، گفت: مانور پهبادهای سپاه در آسمان خلیج فارس پیامی به ائتلاف دشمن داد که در کنار موشک های زیر زمینی، پهبادهای هوایی نیز خواب را بر شما حرام خواهد کرد.

,

امام جمعه پارسیان، در ادامه به سفر ریاست جمهوری به کشور عراق اشاره و عنوان کرد: وقتی ۳۰ سال پیش جنگ تحمیلی رژیم صدام علیه جمهوری اسلامی پایان یافت کمتر کسی می توانست پیش بینی کند میان دو کشوری که دریایی از خون و روح دو ملت چنان زخمی بود که در خوش بینانه ترین محاسبات باید سال ها می گذشت تا روابط رنگ و بویی دیگر بگیرد.

,

وی، تصویر سفر دو رئیس جمهور آمریکا و ایران را گویاترین توصیف از وضعیت موجود دانست که یکی در تاریکی و مخفیانه و یکی در روشنایی با استقبال گرم مقامات عراقی مواجه می گردد و مقایسه همین دو تصویر کافی است تا به این سوال پاسخ داده شود که چه کسی در عراق نقش مخرب دارد و باید از آن جا خارج شود.

,

تعهدات یک طرفه تنها آثار جامانده از گلستان برجام است

, تعهدات یک طرفه تنها آثار جامانده از گلستان برجام است,

خطیب نماز جمعه پارسیان گفت: در شرایطی که کشور معطل برجامی است که قرار بود کشور را گلستان کند و اکنون چیزی جز تعهد یک طرفه ایران از آن نمانده و هنوز هم عده ای خوش خیال به اروپا دل بسته اند ، سفر رئیس جمهور به عراق نتایج و دستاورد های خوبی را به بار آورد و یادآور این ضرب المثل شد که آب در کوزه و ما تشنه لبان می گردیم.

,

وی، استفاده نکردن از ظرفیت های بالقوه همسایگان و دل بستن به سراب هزاران فرسنگ دور ترها ، خلاف تدبیر و منافع ملی دانست و افزود: باید عزت و سربلندی مقامات کشور در سفر به عراق را مرهون مجاهدت مردان بی ادعایی دانست که از دشمن دانا زخم تیغ و از دوستان نادان زخم زبان می خورند اما در اراده پولادینشان کمترین خللی ایجاد نمی شود.

,

میرزایی، با اشاره به اعطای نشان ذوالفقار توسط مقام معظم رهبری به سردار سلیمانی، اظهار کرد: بهشت و رضای خدا اجر مجاهدان فی سبیل الله است.

,

رئیس شورای فرهنگی شهرستان پیشاپیش سال جدید را که با میلاد حضرت علی (ع)شروع می گردد را تبریک و تاکید کرد: در شرایط بد اقتصادی همدلی و همدردی با محرومان و توجه به آنان در شب های عید اجر مضاعف دارد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه