اخبار داغ

فرمانده انتظامی میاندوآب:

پلمپ ۳۸۳ واحد صنفی غیرمجاز در میاندوآب در ۱۱ ماه گذشته/ پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می کند

پلمپ ۳۸۳ واحد صنفی غیرمجاز در میاندوآب در ۱۱ ماه گذشته/ پلیس با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال برخورد قاطع می کند
فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در میاندوآب ۳۸۳ واحد صنفی غیرمجاز پلمپ در ۱۱ ماه گذشته در این شهرستان پلمپ شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در جمع مردم میاندوآب با اشاره به اقدامات پلیس در سطح شهرستان از ابتدای امسال، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه نخست امسال  با اقدامات انجام گرفته، مقدار ۶۳۴کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان میاندوآب کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در ۱۱ ماه نخست امسال  یک هزار و ۲۷  نفر معتاد دستگیر و به مراکز درمانی و ترک اعتیاد و ۳۰۷ نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شده اند.

,

وی با اشاره به اجرای ۱۲۱ طرح در راستای مبارزه با مواد مخدر، گفت: در این مدت تعداد ۸۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف و روانه پارکینگ شده است.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با اشاره به موضوع قاچاق، تصریح کرد: در ۱۱ ماهه نخست امسال تعداد ۱۳۵ فقره عملیات در زمینه قاچاق انجام گرفته که منجر به کشف کالای قاچاق به ارزش تقریبی ۳۰ میلیارد ریال شده است.

,

شیخ نژاد اظهار کرد: در رابطه با قاچاق در ۱۱ ماهه نخست امسال تعداد ۱۰۸ دستگاه خودرو توقیف و ۱۳۵ نفر دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شده اند.

,

وی با اشاره به اجرای ۶۵ طرح در راستای ارتقا امنیت اجتماعی، اظهار کرد: در ۱۱ ماهه نخست امسال، تعداد ۳۸۳ واحد صنفی غیرمجاز پملپ شده و تعداد ۷۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که آلودگی صوتی ایجاد می کردند، توقیف و رانندگان متخلف به دادگاه معرفی شده اند.

,

فرمانده انتظامی میاندوآب با تاکید بر استمرار طرح برخورد بافروشندگان وتوزیع کنندگان مواد محترقه تصریح کرد: کارکنان این فرماندهی نظارت وکنترل خودرابرواحدهای صنفی که ممکن است بافروش مواد محترقه سلامتی وامنیت مردم رابه خطر اندازند افزایش داده ودرصورت مشاهده بااین واحدها برخورد جدی صورت خواهد گرفت .

,

شیخ نژاد  با بیان اینکه پلیس به هیچ وجه مخالف شادی مردم نیست، اظهار کرد: پلیس در راستای صیانت از حقوق مردم، با هرگونه اوباشگری، رفتارهای هنجارشکنانه، راهبندان، سد معبر، اخلال در نظم و امنیت عمومی و هرگونه اعمال خارج از عرف و قانون برخورد می نماید.

,

وی افزود: ما مخالف شادی و جشن مردم نیستیم بلکه پلیس خود را شادی شریک مردم می داند ولی خطوط قرمزی داریم که باید رعایت شود و با هرگونه اقدامی که سبب ایجاد ناامنی و آزرده خاطر شدن مردم شود، برخورد قاطع می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه