اخبار داغ

فرماندار میاندوآب:

میاندوآب می تواند قطب گردشگری منطقه شود

میاندوآب می تواند قطب گردشگری منطقه شود
فرماندار میاندوآب در آئین گرامیداشت روز شهردار گفت: میاندوآب با توجه به پتانسیل هایی از جمله رودخانه زرینه رود می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، آئین گرامیداشت روز شهردار به مناسبت سالروز شهادت شهید مهدی باکری، امروز با حضور مسئولان شهرستانی، شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب در محل فرمانداری این شهرستان، زادگاه شهید باکری برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

۱۰ میلیارد تومان برای ساحل سازی زرینه رود میاندوآب اعتبار در نظر گرفته شده است

, ۱۰ میلیارد تومان برای ساحل سازی زرینه رود میاندوآب اعتبار در نظر گرفته شده است, ۱۰ میلیارد تومان برای ساحل سازی زرینه رود میاندوآب اعتبار در نظر گرفته شده است,

 

, ,

در این مراسم رئیس شورای شهر میاندوآب در سخنانی گفت: در سایه وحدت و هماهنگی و با هماهنگی مسئولان شهرستانی، فرماندار و نماینده مجلس اقدامات خوبی را انجام داده ایم.

,

تراب قهرمانی با اشاره به اینکه اعتباراتی را برای ساحل سازی و احداث کارخانه آسفالت در نظر گرفته و عملیاتی نموده ایم، افزود: سال آینده ۱۰ میلیارد تومان برای ساحل سازی اعتبار در نظر گرفته شده است و امیدواریم در آینده شاهد اجرای بهتر پروژه ها از طرف شهرداری و شورای شهر باشیم.

,

وی گفت: مردم فعالیت های مسئولان را رصد کرده و همه اقدامات شهرداری و شورای شهر و سایر ادارات در معرض دید عموم است و مردم قطعا قدر مسئولان خدوم را می دانند.

,

رئیس شورای شهر میاندوآب هم چنین تصریح کرد: ساماندهی و اجرای کانال های سطح شهر، پوشش بتنی کانال ها، لایروبی کانال ها، طرح ساماندهی زرینه رود در ۲ فاز توسط سازمان همیاری شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی، احداث کارخانه آسفالت، احداث ساختمان آتش نشانی، اجرای بتن پلاک، جدول گذاری، احداث پارک ستارخان از جمله اقدامات شهرداری و شورای شهر بوده است.

,

میاندوآب می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود

, میاندوآب می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود, میاندوآب می تواند به عنوان قطب گردشگری مطرح شود,

 

, ,

فرماندار میاندوآب نیز در این مراسم با تقدیر از اقدامات انجام گرفته، گفت: علی رغم اقدامات انجام گرفته، از لحاظ زیبایی سیمای شهری در میاندوآب دارای مشکل هستیم.

,

مهدی قهرمانی با اشاره به اینکه میاندوآب به لحاظ وضعیت توپوگرافی از شرایط متفاوتی نسبت به دیگر شهرها برخوردار است، افزود: عدم وجود شیب در میاندوآب سبب هزینه بر شدن اجرای برخی طرح ها می شود و شاید چند برابر هزینه نسبت به شهرهای دیگر درپی دارد.

,

وی گفت: اگر از کمبود حرف می زنیم به این معنی نیست که کاری در میاندوآب انجام نگرفته بلکه هرکس به نوبه خود تلاش کرده و ما باید برای توسعه میاندوآب تلاش کنیم.

,

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه این شهرستان دارای پتانسیل و ظرفیت های بی نظیری است، تصریح کرد: میاندوآب با توجه به پتانسیل هایی که دارد به عنوان قطب گردشگری مطرح شود و در نتیجه شاهد بهبود وضعیت اشتغال نیز می توانیم باشیم.

,

قهرمانی با اشاره به پروژه ساحل سازی رودخانه زرینه رود میاندوآب، اظهار کرد: اگر این موضوع عملیاتی شود قطعا شاهد افزایش تعداد گردشگران در ایام نوروز و تعطیلات خواهیم بود.

,

مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است

, مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است, مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است,

 

, ,

شهردار میاندوآب دیگر سخنران این مراسم بود که با اشاره به کاهش ساخت وسازهای شهری، گفت: با این وضعیت و با تلاش های انجام گرفته، شهرداری را سرپا نگه داشته ایم.

,

رسول ملکی با بیان اینکه همه تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته و لحظه ای غفلت نکرده ایم، اظهار کرد:زحمتی که کارگران و پاکبانان در میاندوآب متحمل می شوند، بسیار بیشتر از شهرهای دیکر است و ما به نوبه خود از زحمات آنها تقدیر می کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه تلاش ما برای رساندن میاندوآب به جایگاه واقعی خویش است، افزود:علی رغم شرایط زمانی و وضعیت موجود اقتصادی برای نیل به اهداف خود تلاش می کنیم و سعی داریم تا با استفاده از منابع موجود به حد اعلی برسیم.

,

شهردار میاندوآب با بیان اینکه مشکل زمین های تعاون مسکن حل شده است، تصریح کرد: امیدواریم با استفاده از پولی که از این طریق بدست می آید، حقوق عقب افتاده دو ماهه را جبران کنیم.

,

ملکی با اشاره به اینکه بیشترین هزینه کرد شهرداری در بحث آسفالت است، اظهار کرد: با راه اندازی کارخانه آسفالت این هزینه بسیار کاهش یافته و در کنار آن برای شهرداری درآمدزایی نیز می شود.

,

وی هم چنین از راه اندازی کارخانه دانه بندی شن و ماسه نیز خبر داد و گفت: این کارخانه نیز خریداری شده و به زودی نصب می شود.

,

شهردار میاندوآب تصریح کرد: هدف ما توسعه پایدار است و برای دست یابی به این موضوع نیز تلاش می کنیم.

,

این مراسم با تجلیل از خانواده های شهدا شاغل در شهرداری واهدای لوح به شهردار میاندوآب اهدایی توسط معاونت عمرانی وزرات کشور و مدیرکل امور شهرداری های استانداری آذربایجان غربی و اهدای دوچرخه از طرف اداره ورزش و جوانان به شهرداری به پاس تلاش برای برگزاری همایش میاندوآب شهر دوچرخه ایران و تجلیل از خبرنگاران به پایان رسید.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه